1.Nie instalowac pompy elektrycznej w miejscu, gdzie mogłaby miec kontakt z wodą {dosłownie: gdzie mogłaby się zanurzyć w wodzie}, lub być opryskana przez koła.
2. By uniknąć powstawania korków parowych {niestety to chyba jedyne tłumaczenie od "tappi di vapore"}, pompa musi być zamontowana poniżej poziomu karburatora i daleko od ciepłych okolic, w których temperatura może przewyższać 65 stopni.
3. Pompy naciskowe powiny byc instalowane w pobliżu zbiornika, na poziomie dna lub troszkę poniżej. Pompy ssące natomiast mogą byc zainstalowane nieco powyżej {20-30 cm} zbiornika.
4.Zawsze instalować filtr paliwowy wzdłuż przewodu {cylindra..} wejściowego pompy elektrycznej
5. Rozłączyć kabel masy {?} od baterii pojazdu. Przedziurawić {przewiercić} podwozie samochodu {il telaio..} jako czynność niezbędną, by móc przymocować pompę wraz z jej nakrętką i śrubą w wybranej pozycji.
zaraz cd.