prosba o przetlumaczenie....

Temat przeniesiony do archwium.
z wloskiego na polski. Za ewentualne nieprzyzwoitosci w tresci z gory przepraszam i dziekuje za pomoc ;-)
Tu mi offri sensazioni sublimi ed io vorrei stringerti fra le mie braccia, non tuttavia per sentirti mia ma piuttosto per sentirmi tuo, coccolato e confortato, non importa da cosa. Percepire sul mio torace la presenza del tuo corpo, come se tu fossi li per controllare anche la regolarita del mio respiro.
A te non piace dover agire quando sono gli altri a dettare le regole del gioco, mentre a me piace terribilmente l esatto contrario.

Mi sto affezionando a te.

Sei bella ed intelligente, puoi avere tutti i ragazzi che desideri, mi hai concesso l onore di un bacio e ti sei aperta con me.
Qualunque cosa non ti piaccia di me parlane senza timore perche a che serve parlare se non a migliorarsi in relazione alle consoderazioni fatte dalla persone alla quali diamo fiducia...
Sali su un areo, vola fino a bergen, rapiscimi e tienimi con te, non lo diro a nessuno, nessuno sapra dove e con chi sono. potrai fare di me cio che vorrai, potrai rinchiudermi in casa portandoti via la chiave, cucinero per te, ti trattero come una regina e dopo qualche tempo saro costretto nuovamente ad abbandonare la mia bella volpe. ricorda. questo non e uno scherzo...probabilmente...o forse lo e ma non me ne rendo conto...

gli errori sono dovuti alla tastiera norvegese della ragazza che vive qui sotto.
ty dajesz mi przepiekne uczucia i ja chcialbym cie trzymac w ramionach, nie tylko po to aby poczuc ze jestes moja, ale po to aby poczuc, ze jestem twoj, ze jestem pieszczony i podtrzymany na duchu, niewazne od czego. Poczuc na mojej klatce piersiowej toje cialo, jak gybys ty byla tu aby kontrolowac regolarnosc mojego oddechu. Ty nie lubisz reagowac kiedy inni dyktuja regoly gry, mnie namiast strsznie sie to podoba.
Przywiazalem sie do ciebie.
Jestes ladna i madra, mozesz miec wszystkich chlopakow ktorych pragniesz, pozwolilas mi sei pocalowac i otworzylas sie przede mna. Powiedz mi jesli jakakolwiek rzecz we mnie ci sie nie podoba powiedz mi bez obaw, bo trzeba rozmawiac aby polepszac charakter w zwiazku z wnioskami osob ktorym mozemy zaufac.
Wsiadaj w samolot, przylatuj do Bergen i porwij mnie, nikomu o tym nie powiem, nikt nie bedzie wiedzial z kim i gdzie jestem. Bedziesz mogla ze na robic co zechcesz, bedziesz mogla mnie zamknac w domu i zabrac ze soba klucz, bede ci gotowal, bede cie traktowal jak krolowa i po jakims czasei bede zmuszony znowu zostawic moja piekna lisice. pamietaj, to nie sa zarty.. byc moze... sa ale ja nie zdaje sobie z tego sprawy....
bledy sa spowodowane klawiatura noreska dziewczyny ktora mieszka tu na dole

To mnie wiecej tlumaczenie, bardzo romantyczzny chlopak. Pozdrawiam.
Katerina, bardzo Ci dziekuje za pomoc, wiem, ze to byl dlugi tekst wiec tym bardziej jestem wdzieczna! Romantyczny to on istotnie jest ;-))) Pozdr.

»

Pomoc językowa - tłumaczenia