prosze o przetlumaczenie na wloski

Temat przeniesiony do archwium.
bardzo was prosze o przetlumaczenie tego tekstu:

tak nagle i niespodziewanie los polaczyl nasze drogi.Nasze dusze tworzyly calosc,a nasze zakochane slowa nawilzaly wyschniete usta.Nigdy nie pokochalam tak zadnej osoby jak ciebie,to ty sprawiales ze z usmiechem na twarzy bieglam przez to trudne zycie.Chcialam w kazdej chwili byc przy tobie ,tulic cie,i szeptac jak bardzo cie kocham.Dziekuje ci za to ze istniejesz,za to ze byles ze mna i ze dzielnie wytrzymywales moje nastroje,dziekuje za twoja osobe calemu swiatu......to przeciez ty jestes calym moim swiatem.Dzieki tobie moj swiat stal sie lepszy,Swa obecnoscia osladzales moje gorzkie zycie.Mysl o tobie dodawala mi otuchy i pozwalala zyc..Twoje pocalunki byly energia ktora mnie napedza.Byly dni takie ,ktorych byc nie powinno wcale.Lecz byly dni,dzieki ktorym czulam i chcialam czuc sie jak w niebie.To te spedzone obok ciebie.Rozeszlismy sie.Oddalam ci wolnosc nie wiedzac co przyniosa kolejne dni.Los z gory spisywal nas na straty ,bawiac sie nami jak marionetkami.Moze chcial zobaczyc jak dlugo zniesiemy tyle porazek ze wszech stron,moze chcial sie zabawic naszym kosztem,a moze mial skryta nadzieje ,ze laczac nas tak gwaltownie uda mu sie bez problemu nas rozlaczyc? Jednak cos musialo mu nie wyjsc.Moze zle statystyki lub obliczenia co do chwil,godzin,dni....Stoczylam wiele walk,walk w srodku siebie,walk rozumu i serca.Chcialam zyc uczuciem zawsze.Postanowilam oddac ci wolnosc,liczac na to ze znajdziesz szczescie u boku innej...majac nadzieje na to,ze ze nigdy nie bedziesz juz przechodzil tylu prob ,na jakie wystawialo nas zycie.Zawsze staram sie ciebie zrozumiec,oddaje sie cala tobie,bo wiem ze warto,ze jestes kims naprawde wyjatkowym.....

bardzo was prosze,to naprawde dla mnie wazne!!!
przetłumaczyłam to ale nie wiem czy wszystko jest dobrze niektóre zdania nie sa dokładnie tak przetłumaczone jak chciałaś ale maja podobne znaczeniernCosi a un tratto e repetinamente il sorte hai connettuto le nostre strade. Le nostre l'anime anno creato il tutto le nostre parole innamorate anno inratato la bocca secce. Mai no mi sono affezionata cosi nessuno come te.Quest tu hai fatto che con sorriso nella faccia io sono corruta per la vita difficile.Io ho voluto in ogniuno momento essere presso te, ti stringere e sussurrare come ti amo di piu. Ti ringrazio che esisti che sei stato con me che hai resistuto fino in fondo le mie umori. Grazie per te tuto il mondo questo pure tu sie il mio mondo si e renduto migliore, la tua presenza ha adolcito la mia vita amaro. Il pensiero a te e stata il lenimento,ha permesso vivere i tuoi baci sono stati energia quale aggiunguto le forze. E stati giorni male ma e stati giorni quando mi sono sentita e io ho voluto come in cielo. Questo giorni anno passato accanto te. Ci siamo disperduti. Ho renduto la liberta no sapendo he coasa porteral'altri giorni. Il sorte ha compilato un elenco noi sulle perdite. Forsi ha voluto vedere come lundamente sopporteremo tanto sconfitte con tutto le parte.Forsi ha voluto spassarsela il nostro costo. Forsi ha avuto la speranza che connettere noi cosi veemente senza la problema disconnette noi. Pure qualcosa ha dovuto no farcela. Forsi le statische male che da giorni,ore,attimi...Ho ruzzolato tanti combattimenti il ragione e il cuore ho voluto vivere senso sempre.Rendere la liberta contando su troverai la felicita con l'altra..avendo la speranza che mai no sari gia passerai tanti le provi. Sempre accudo ti capire mi dedico tutta te perche lo so che vale la pena che sei veramente eccezionale
przetłumaczyłam to ale nie wiem czy wszystko jest dobrze niektóre zdania nie sa dokładnie tak przetłumaczone jak chciałaś ale maja podobne znaczeniernCosi a un tratto e repetinamente il sorte hai connettuto le nostre strade. Le nostre l'anime anno creato il tutto le nostre parole innamorate anno inratato la bocca secce. Mai no mi sono affezionata cosi nessuno come te.Quest tu hai fatto che con sorriso nella faccia io sono corruta per la vita difficile.Io ho voluto in ogniuno momento essere presso te, ti stringere e sussurrare come ti amo di piu. Ti ringrazio che esisti che sei stato con me che hai resistuto fino in fondo le mie umori. Grazie per te tuto il mondo questo pure tu sie il mio mondo si e renduto migliore, la tua presenza ha adolcito la mia vita amaro. Il pensiero a te e stata il lenimento,ha permesso vivere i tuoi baci sono stati energia quale aggiunguto le forze. E stati giorni male ma e stati giorni quando mi sono sentita e io ho voluto come in cielo. Questo giorni anno passato accanto te. Ci siamo disperduti. Ho renduto la liberta no sapendo he coasa porteral'altri giorni. Il sorte ha compilato un elenco noi sulle perdite. Forsi ha voluto vedere come lundamente sopporteremo tanto sconfitte con tutto le parte.Forsi ha voluto spassarsela il nostro costo. Forsi ha avuto la speranza che connettere noi cosi veemente senza la problema disconnette noi. Pure qualcosa ha dovuto no farcela. Forsi le statische male che da giorni,ore,attimi...Ho ruzzolato tanti combattimenti il ragione e il cuore ho voluto vivere senso sempre.Rendere la liberta contando su troverai la felicita con l'altra..avendo la speranza che mai no sari gia passerai tanti le provi. Sempre accudo ti capire mi dedico tutta te perche lo so che vale la pena che sei veramente eccezionale
paola,bardzo,ale naprade bardzo wielkie dzieki,jestes aniolem :-)

« 

Życie, praca, nauka

»

Pomoc językowa - tłumaczenia

Zostaw uwagę