bardzo prosze o przetlumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
bardzo mi zalezy na waszej pomocy,przetlumaczcie mi to....

nie moge sobie miejsca w domu znalezc.malo spie,bo nie moge zasnac.malo jem,bo nie moge jesc.w pracy nie nadaje sie do niczego.wiem,ze cie trace,a nie moge zrobic nic,moglabym prosic cie o szanse dla nas,bo wiem,ze mozemy duzo zmienic,i duzo zyskac.kocham cie tak mocno,ze nie wyobrazam sobie zycia bez ciebie.jesli Bog istnieje i jest dobrem,to pozwoli nam byc razem.jesli nie,przestane wierzyc w niego...jestem nerwowa,ale to wynika z pracy jaka wykonuje,ale i to da sie zmienic,zrobie wszystko.Niech raz po mojej sronie stanie przeznaczenie...
Non riesco a trovare un posto per me in casa. Dormo poco, non riesco ad addormentarmi..mangio poco, non posso mangiare. Al lavoro non sono buona a nulla. So che ti sto perdendo e non posso farci niente, vorrei pregarti di concedere un'altra possibilità a noi due, poichè so che possiamo cambiare molto, e guadagnarci molto. Ti amo così intensamente, chè non riesco ad immaginare la vita senza di te. Se Dio esiste ed è buono, deve permetterci di stare insieme, altrimenti smetterò di credere in Lui. Sono nervosa, questo dipende dal lavoro che svolgo, ma questa situazione si può cambiare, ed io farò di tutto a tale scopo. Che per una volta il destino stia dalla mia parte...

Sciskam i powodzenia!

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Życie, praca, nauka