krótki liścik...

Temat przeniesiony do archwium.
bardzo proszę o pomoc w przetłumaczeniu listu, sama nie dam rady...

Przepraszam, że tak długo się nie pisałam, ale wiecie klasa maturalna...:/ mam mase nauki i dodatkowych zajęć.
ale to nie zanczy, że o Was zapomniałam. Noszę Was cały czas głęboko w sercu i myśli, wspomnienia o Was pomagaja mi przetrawć te wszystkie trudy :) bo mam nadzieję, że juz niedługo znowu się spotkamy.
u mnie poza szkołą wszystko w porzadku, troche uczę sie włoskiego... może jak nastepnym razem się spotkamy to bede będiemy mogli porozmawiac po włosku. :)
napiszcie Prosze co słychać u Was, jakie macie plany na świeta i Sylwestra i w ogółe jak się macie.
całuje Was i mocno ściskam :*
bardzo prosze o pomoc :)
Scusa se non scrivevo da tanto tempo..ma sono nella ultima clase/con l’esame di maturita’. ho un mare di studiare e le lezioni facultativi.ma quello non significa che vi ho dimenticato. Siete sempre nel mio cuore e nei miei pensieri. I ricordi di voi mi aiutanno affrontare i problemi. Spero che tra non tanto ci incontreremo di nuovo. inoltre da me tutto bene..talvolta studio la lingua italiana...quando ci vedremo la prossima volta forse potremmo parlare in italiano. scrivetemi come va da voi, quali sono i vostri progeti per il Natale e il Capodanno.

Vi bacio e abbraccio forte.

..prosze o poprawki ...
--> clasSe