Witam!
Proszę o przetłumaczenie mojej oferty. Znam tylko potoczny j.włoski, który na pewno nie będzie pasował do tego tekstu. Mogę odwdzięczyć się finansowo w momencie, kiedy oferta odniesie skutek, a sądzę , że odniesie :-) Bardzo proszę o pomoc.
Oferta:
Witam.
Nazywam się ...... ........ Jestem studentem Łódzkiej Szkoły Filmowej w Polsce. W ramach zdobywania funduszy na produkcję moich filmów szkolnych chciałbym zaproponować Państwu nowa formę promocji Państwa gminy, miasta, regionu opartą na zdjęciach najnowszej generacji w zamian za finansowe wsparcie moje twórczej działalności.
Chciałbym zwrócić Państwa uwagę na wirtualne zwiedzane zbudowane na zdjęciach sferycznych. Taką prezentację można zamieścić na stronie internetowej, która dzięki temu na pewno stanie się hitem wśród mieszkańców gminy, powiatu a nawet województwa i stanie się najlepszą wizytówką regionu.
Przykłady takich prezentacji mogą Państwo znaleźć na stronie:
http://www.easypano.com/virtual-tour-software/gallery.html
W załączniku przesyłam próbkę moich prac fotograficznych. Zdjęcia swoim kątem widzenia obejmują wszystko na około fotografującego.
Rozwinięcie takiej odbitki na papierze w dwuwymiarze jest niezwykle interesującą formą fotograficzną wykorzystywaną we wszelkich typach folderów, ulotkach, czy wydrukach wielkoformatowych. Przykładowe takie zdjęcia znajdują się pod adresem pod adresami linków:
www.republika.pl/mariosuze/images/warszawa/cylindryczna.panorama.palac.jpg
www.republika.pl/mariosuze/images/warszawa/sejm1a.jpg
www.republika.pl/mariosuze/wilanow.do-sieci.jpg
www.republika.pl/mariosuze/images/warszawa/kosciol.sw.krzyza1a.jpg
www.republika.pl/mariosuze/ogrodrozany2.maly.jpg
www.republika.pl/mariosuze/images/warszawa/palac.kultury2a.jpg
www.republika.pl/mariosuze/images/warszawa/wa.palac.kult3a.jpg
www.republika.pl/mariosuze/images/warszawa/panorama.skrzyz.jpg
Takie zdjęcia mogę dostarczyć do formatu 5m x 2,5m.