"opis weekendu" prosze niech mi ktos pomoze

Temat przeniesiony do archwium.
" W sobote rano jak zawsze wsatlem o 13 zjdlem snaidanie i siadlem do komputera. tak zlecial mi czas do wieczora gdy wyszedlem z domu na trening. wrocilem i zjadelem kolecje, wykapalem sie i poszdlem na impreze. W niedziele znow wstalem w poludnie, potem pojechalem z kolezanka na zakupy.Po powrocie zmaczony ogladalem tv. wieczorem wykapalem sie i poszedlem spac"

ma byc z uzyciem czasu - passato prossimo

bardzo prosze niech mi to ktos przetlumaczy jeszcze dzis...
ucze sie dopiero krotki czas...nie wiem czy moje tlumaczenie jest poprawne..:(
to moze napisz twoja wersje a ktos ci skoryguje bledy, raczej nie nauczysz sie jezyka jesli bedziesz liczyc na gotowce, a tak ktos moze ci cos podpowie i wytlumaczy na czym polega blad
napisałem:) tylko troche inna wersje ale nadal lcze ze mi ktos pomoze

sabato a buon mattino alzarsi dal letto per sono le due di pammeziaggo ho fatto colazione e ho seduto a tavola per computer. Il tempo passa per la sera mentere devo ho usicito su allenamento ho taurato fare cana e ho andanto a dormire. domenicaalzarsi a mezzogiorno dopo ho andanto con mia amica a fare la spesa. per ritono ho guardato la televisione. Di sera ho andanto su impresa.

napisalem to troche inaczej niz wczesniej...
prosze niech mi ktos sprawdzi.. i poprawi
i sie nie smieje:P
z gory dziekuje:)
Sabato di buon "mattino" mi sono alzato dal letto, alle due di pomeriggio ho fatto la colazione e mi sono messo alla tavola davanti al computer. In questo modo non mi sono accorto e il tempo è volato. Era la sera quando sono uscito di casa all'allenamento. Quando sono tornato, ho cenato e subito sono andato a dormire. Domenica mattina mi sono alzato a mezzogiorno, più tardi sono andato insieme alla mia amica a fare la spesa. Dopo aver tornato ho guardato un po' la televisione. La sera tardi sono andato ad una festa.
Tak jak chciales z uzyciem passato prossimo.
Bardzo ale to Bardzo Ci dziekuje:) !!!
Ja tylko dodam od siebie, że masz nudny weekand
:-DD
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - tłumaczenia