*** !Pilnie proszę o pomoc! ***

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć. Jeśli chodzi o język Włoski, to jestem całkowicie zielona :/ Oczywiście, chcę to zmienić! Kupiłam dzisiaj książkę z płytą CD do samodzielnej nauki tego pięknego języka xD Jednak w aktualnej chwili nie ma szans na opanowanie w trybie zaawansowanym :(( A jest mi to niewyobrażalnie potrzebne! Proszę proszę pomóżcie... Możecie przetłumaczyć list?

Cześć kochanie!
Właśnie naprawiłam swój komputer w domu. Przeczytałam wiadomość z e-maila: [email]
Wiedz, że ja też mam te noce przed oczami. Idę nad rzekę. Słysząc jej szum, przypominam sobie szum fal we Włoszech... i chłód. Ale zaraz robi mi się gorąco, jak wtedy kiedy byłeś obok mnie. Bardzo bym chciała to jeszcze raz powtórzyć, ale już bez ograniczeń :) Będę w sierpniu, na 10 dni. Nie chcę Ci robić kłopotu, więc pójdę z Katie do hotelu, choć byłoby mi bardzo miło pomieszkać parę dni z Tobą :) Za rok na 100% przyjadę sama i w takim terminie, jaki będzie Ci pasował, o ile będziesz chciał. Mam nadzieję, że nie zapomnisz o mnie... W jakimkolwiek celu mnie poznałeś, wiedz, że nie żałuję. Jesteś wspaniałym mężczyzną (i bardzo przystojnym) masz super charakter, zapewne nie możesz się opędzić od dziewczyn :) Ja myślę o Tobie codziennie. Za każdym razem mam ochotę rzucić to wszystko i pojechać na Sycylię. Od tygodnia nie mam już chłopaka. Niepotrzebnie się nim przejmowałam, gdy byłam na Sycylii. Teraz czekam aż znów Cię spotkam... silnego, przystojnego, inteligentnego, otoczonego złotym piaskiem i błękitnym morzem z tym słodkim uśmiechem na twarzy. Tęsknię i całuję. Pamiętaj - Kocham Cię.

Tak, wiem... troszkę długie... ale na prawdę, BARDZO mi na tym zależy... pomożecie? Czekam na szybkie odpowiedzi... :*:*:* Baci :*
Tak jak przetlumaczylam jest w miare poprawnie i na pewno zrozumiale ale jesli ktos bedzie na tyle mily i poprawi to ben venga! Na pewno sa jakies bledy i mozna by bylo to napisac "piekniej"

Ciao Amore