Jeden zwrot na włoski poprosze

Temat przeniesiony do archwium.
jak napisać "bardzo szczęśliwa..."
molto felice
Grazie :)
czy można prosic o przetłumaczenie tego tekstu:
Al pomeriggio invece ho ribeccato la stessa audi, ed è andata come al mattino, anche lì partito benissimo davanti ma poi mi ha ripreso al pelo.
Ultima libera l' ho fatta con il grande , sicuramente è stata la partenza più bella ed emozionante, 2 americane, tra l' altro abbastanza uguali come tempi, qua sono riuscito a stargli davanti perchè la mia vette parte meglio mentre il suo camino tende a sgommare un pò di più, ma poi abbiamo percorso tutto il quarto a pari velocità!!
Po poludniu z kolei zlapalem to samo audi, i poszlo jak rano, wtedy tez wystartowal przede mna, i potem wzial mnie o wlos. Ostatnie wolne zrobilem w wielkim stylu, z pewnoscia byl to start najpiekniejszy i najbardziej emocjonujacy, 2 amerykanskie, nawiaswm mňwiac dosc rňwne jesli chodzi o czas, i tu udalo mi sie byc przed nimi, bo moja vette startuje lepiej, podczas gdy ona lubi pisk opon, ale potem juz pojechallismy cale czwarte na rňwnej szybkosci!
dzia wielkie a czy mogłabym prosic jeszcze to:
Per quel che riguarda il raduno non ho molto da dire, purtroppo l' ho guardato a malapena di sfuggita in 1 ora scarsa in pausa pranzo, l' unica auto che mi sono fermato a vedere nel particolare è la fantastica Hemicuda che di certo non poteva passare inosservata!
Sono riuscito a fare comunque 4 chiacchiere molto volentieri quasi con tutti, Arioch, Pontiac 71, Mopar e Claudia, Bad58 e famiglia, Flatpaolo, Grand Sport e fidanzata, Luk, Alberto ovviamente anche in pista, Loghann e fidanzata, ecc...
Jesli chodzi o zlot, nie mam wiele do powiedzenia, niestety oglalam go w przelocie, w trakcie, nie cala godzine trwajacej przerwy obiadowej,jedyne auto, przy ktòrym sie zatrzymalem, to fantastyczna Hemicuda, ktòra,naturalnie, nie mogla nie zostac dostrzezona! Udalo mi sie, w kazdym razie, pogadac ze wszystkimi prawie, Arioch, Pontiac 71, Mopar i Claudia, Bad58 z rodzina, Flatpalo, Grand Sport i jego narzeczona, Luk, Alberto oczywiscie takze na biezni (torze), Loghan z narzeczonaitd...
Temat przeniesiony do archwium.