i oczywscie linkinia bedzie jelonkiem ale coz:D
Grazie,per un attimo mi hai tirato su di morale...forse mi basta per un po(una settimana;-))Penso che i miei complessi vengono provocati dai miei continui paragoni con Anna.Lei non c'e piu ma io comunque non posso scordare di tutto cio che e successo (che e successo dodalam od siebie...mam nadzieje ze pasuje do kontestu:P)
ej to w stosunku do mezczynz tez mam tlumaczyc czy to tylko tak??nie wiem ja przetlumacze na wszelki zas...:D
In relazione agli uomini i quali povano a corteggiarmi divento agressiva cio preoccupa i miei amici,pensano mi sono chiusa ancora di piu in me stessa e che non e una cosa che potrebbe potrare qualcosa di buono(sicuramente hanno ragione ma non li lo diro ad alta voce)
Parlando delle foto:mi fido di te e spero che non mi deluderai(speranza e la madre degli stupidi----> ale tak sie po wlosku nie mowi...nie ma takiego haselka jak nadzieja matka glupich wiec nie wiem czyon zrozumie o co ci chodzi...i blondybnki tez nie sa traktowane jako glupie...tylko poprostu jako blondynki...kolor wlosow nie ma nic wpolsnego wiec ostatnia czesc w nawiasie bym sobie darowala...)
Riguardo le nostre "chiachierate" telefoniche:purttroppo non capisco ancora tutto quello che mi dici e mi sento male per questo,ma sono ugualmente felice che posso sentirti,significa molto per me,riccordatelo
chcialam poiwedziec...skoro mowisz ze nie rozumiesz wiele przez telefon...to jak niby piszesz pozniej do niego te wszytskie ladne...i przewaznie dobrze gramantycznie napisane sms??:D nie orientuje sie ze ktos ci w tym pomaga??:P nie musisz odpoiwadac jak nie chcesz...tak tylko zapytalam:P