Błagam o przetłumaczenie kilku zdań - to b. pilne

Temat przeniesiony do archwium.
bardzo proszę o przetłumaczenie kilku zdań. Zdawałam do konserwatorium juz prawie 2 miesiace temu i nadal nic nie wiem, a chcialabym zadac pare pytan. Tylko boje sie ze mojej lamanej wloszczyzny moga nie zrozumiec, dlatego prosze o przetlumaczenie tego:

Do sekretariatu Conservatorio Statale di Musica „G. Rossini” Pesaro
Zwracam się z prośbą o udzielenie mi następujących informacji:

Kiedy dostanę informację czy zostałam przyjęta do konserwatorium?

Ile wynosi opłata za naukę i czy należy płacić za semestr, czy za cały rok?

Czy można ubiegać się (starać się) o stypendium socjalne i jakie należy w tym celu złożyć dokumenty?

Jaka jest możliwość zamieszkania w domu studenckim i jakie należy złożyć w tym celu dokumenty?

Z poważaniem

Z góry dziekuje za pomoc :)
Alla segreteria del Conservatorio Statale di Musica "G. Rossini" Pesaro.

Mi rivolgo al personale per avere dei consigli e delle informazioni:
Vorrei sapere quando conoscerò l'esito della mia domanda di ammissione al Conservatorio?Quanto costa la tassa per l'insegnamento e quanto devo pagare in un semestre? opurre devo pagare per tutto L'anno?Posso aspirare ad uno stipendio sociale e quali documenti devo presentare?C'è la possibilità di una camera nella casa dello studente e quali documenti devo presentare?
Con stima,
anticipatamente ringrazio tanto per l'aiuto!

ps.niech ktos jeszcze zobaczy mogla zrobic blad!
Mi rivolgo al personale per avere dei consigli e delle informazioni.
Vorrei sapere: quando conoscerò l'esito della mia domanda di ammissione al Conservatorio?Quanto costa la tassa per l'insegnamento e quanto devo pagare in un semestre? oppure devo pagare per tutto L'anno?Posso aspirare ad uno stipendio sociale e quali documenti devo presentare?C'è la possibilità di una camera nella casa dello studente e quali documenti devo presentare?
Con stima,
anticipatamente ringrazio tanto per l'aiuto!
Dziękuje bardzo! :)
P. S. Szczerze mówiąc myślałam, że nikomu nie będzie się chciało odpisywać. Jeszcze raz dziękuję :)

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - tłumaczenia

Zostaw uwagę