e-mail z włoskiego na polski

Temat przeniesiony do archwium.
Caspita come i scrivi bene in italiano!!!!!complimenti ;-)
Sì sicuramente tra Milano e Riccione è più facile fare villeggiatura a Riccione!Poi, tra albergo e campeggio, anche io preferisco il campeggio perchè è meno noioso dell'albergo e sicuramente ci si diverte di più :-). Infatti io in albergo ho passato solo quest'ultima estate, invece gli altri anni ero sempre in campeggio in Toscana(Tuscany, un'altra bellissima regione italiana).
Se vieni a Milano oppure a Riccione fammi sapere che ti posso raggiungere anche perchè a Riccione ho molti amici e comunque non è molto lontano da Milano!
Le tue foto sono molto belle!!!!!e soprattutto mi sono rimasti in mente i tuoi occhioni azzurri!
ti mando qualche mia foto
do licha jak ty dobrze piszesz po wlosku!!!gratulacje (uklony) tak, pewnie miedzy milano a riccione, jest latwiej zrobic wakacje w raccione!potem, miedzy hotelem a pod namiotem, rowniez ja wole pod namiotem poniewaz jest mniej nudne niz w hotelu i pewnie wybawisz sie bardziej.faktycznie ja w hotelu bylem tylko w te wakacje, a wczesniejsze lata bylem zawsze na obozach (pod namiotem) w toskana (tuscany, inny piekny region wloch) jesli przyjedziesz do milano lub do raccione daj mi znac poniewaz moge cie odwiedzic rowniez dlatego ze w raccione mam wielu przyjaciol i nie jest zbyt daleko od milano. twoje zdjecia sa bardzo piekne!i przede wszystkim zostaly mi w pamieci twoje oczka blekitne.wysle tobie kilka moich zdjec.
dzięki :*
Caspita come i scrivi bene in italiano!!!!!complimenti ;-)
Sì sicuramente tra Milano e Riccione è più facile fare villeggiatura a Riccione!Poi, tra albergo e campeggio, anche io preferisco il campeggio perchè è meno noioso dell'albergo e sicuramente ci si diverte di più :-). Infatti io in albergo ho passato solo quest'ultima estate, invece gli altri anni ero sempre in campeggio in Toscana(Tuscany, un'altra bellissima regione italiana).
Se vieni a Milano oppure a Riccione fammi sapere che ti posso raggiungere anche perchè a Riccione ho molti amici e comunque non è molto lontano da Milano!
Le tue foto sono molto belle!!!!!e soprattutto mi sono rimasti in mente i tuoi occhioni azzurri!
ti mando qualche mia foto

Caspita? jak dobrze piszesz po włosku!Gratulacje;)
Tak oczywiscie miedzy Milano a Riccione duzo łatwiej jest zrobić wczasy w Ricione!potem miedzy hotelem a campingiem takze wole camping, ponieważ minesem hoteli jest to ze sa nudne i oczywiscie na kampingu bedziemy sie bawic o wiele lepiej;)Rzeczywiscie ostatnie lato spedzilem tylko w hotelu, natomiast inne zawsze na campingu w Toskani( Toskania piekny region we Wloszech)jesli przyjezdzasz do Milano lub do Ricioni fammi sapere che ti posso raggiungere anche ? ponieważ mam w Racciuni duzo przyjacioł i jednak nie jest to bardzo daleko od milano! Twoje zdjecia sa bardzo ładne!przedewszystkim zachowam w pamieci twoje blekitne oczy!Wysyłam Ci te moje zdjecie....
Tak sobie to przetłumaczyłam ...tyle ile umialam...ale mam nadzieje ze znajdzie sie ktos kto to zrobi lepiej;)
dziękuję za każdą pomoc:*
do licha?
caspita = wooow!
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa