Zalety mam i wady też, jak chyba kazdy. Idealem napewno nie jestem. Ale czula, skryta troche szalona nie w tym zlym stopniu, powazna lecz nie tak do konca, spontaniczna,zarozumiała, kapryśna i uparta. To są wady. A może zalety? Staram się zaczynać i kończyć dzień z uśmiechem :) bo każdy jest niepowtarzalny!
Mam sporo pasji i marzeń do zrealizowania,lubię nowe wyzwania i żałuję,że dzień jest często zbyt krótki,nawet na chwilę oddechu.Jestem niepoprawną optymistką i raczej typowa Waga.
A jaka jestem tak naprawdę? Nie do mnie należy ocena,każdy ma swój punkt widzenia a czas odkrywa prawdę.
ho i miei pregi come ho i miei difetti, li hanno tutti. Non sono ideale questo è sicuro, ma tenera, timida, un po' pazza-nel senso buono, seria- senza esagerare pero',spontanea, presentuosa,capriciosa e testarda. Questi sono i miei difetti, e i pregi?cerco di cominciare e finire la mia giornata col sorriso perché ogni giorno è incredibile. Ho molte passioni e tanti sogni da realizzare. Mi piacciono le sfide e mi dispiace che la giornata sia troppo breve,perfino per prendere il fiato.
Sono molto ottimista, tipica bilancia. è come sono davvero? non spetta a me dirlo. Ognuno vede le cose diversamente ed è il tempo che rivela la verità.