Prosba !!! :)

Temat przeniesiony do archwium.
ciao tutti:) kochani bardzo was prosze o przetlumaczenie kilku zdanek

ho letto solo ora il tuo sms perche questo telefono non lo accendo mai, questo e il mio nuovo numero,....... guarda c'e posta per te.

pozdrawiam:)
i jeszcze to jak bym mogla prosic:) plissssssssssssssssss :)

Ciao cara,innanzitutto come stai?Scusami se per tutto questo tempo non ti ho scritto ma il lavoro mi ha tenuto molto impegnato ma adesso finalmente ho un pň di giorni di riposo per le feste.In questi ultimi tempi sono stato quasi sempre a Roma visto che dove abito ha giŕ nevicato e fŕ un gran freddo.Tu che mi racconti? Al lavoro tutto bene? Appena posso ti mando qualche foto mia e di Luigi,anche se per i nostri impegni non ci vediamo quasi piů.Faccio a te e alla tua famiglia tanti auguri di Buon Natale con la speranza che nel nuovo anno si trovi il modo per incontrarci.ti mando un grande bacio e abbracciami la tua amica
BUON ANNO!!!!!!!!!!!
ho letto solo ora il tuo sms perche questo telefono non lo accendo mai, questo e il mio nuovo numero,....... guarda c'e posta per te.

dopiero teraz przeczytałem twojego smsa dlatego,że nie załączam tego telefonu nigdy, to jest mój nowy numer,......zobacz jest poczta dla ciebie.
ruda26 dziekuje ci bardzo :) grazie mile :) ale bardzo bym prosila jeszcze o ten drugi tekst przetlumaczyc :) dziekuje raz jeszcze :)
Ciao cara,innanzitutto come stai?Scusami se per tutto questo tempo non ti ho scritto ma il lavoro mi ha tenuto molto impegnato ma adesso finalmente ho un pň di giorni di riposo per le feste.In questi ultimi tempi sono stato quasi sempre a Roma visto che dove abito ha giŕ nevicato e fŕ un gran freddo.Tu che mi racconti? Al lavoro tutto bene? Appena posso ti mando qualche foto mia e di Luigi,anche se per i nostri impegni non ci vediamo quasi piů.Faccio a te e alla tua famiglia tanti auguri di Buon Natale con la speranza che nel nuovo anno si trovi il modo per incontrarci.ti mando un grande bacio e abbracciami la tua amica
BUON ANNO!!!
Cześć kochana, przede wszystkim jak sie masz?Przepraszam cie za ten cały czas kiedy nic do ciebie nie pisałem ale praca bardzo mnie zajmowała(zajmowala mi dużo czasu) ale teraz nareszcie mam kilka dni odpoczynku na Święta.W ostatnim czasie(ostatnich dniach) prawie cały czas byłem w Rzymie widzisz że gdzie ja mieszkasz padał śnieg i jest bardzo zimno. Ty co mi opowiesz? W pracy wszystko dobrze?Jak tylko będę mógł prześle Ci zdjęcie moje i Luigi,teraz przez nasze obowiązki nie widzimy(widujemy się) prawie wcale.Składam dla Ciebie i całej twojej rodziny życzenia Wesołych Świąt z nadzieją że w nowym roku znajdzie się sposób żeby się spotkać.Posyłam ci dużego buziaka i uściskaj mi twoją przyjaciółkę.
ma być gdzie mieszkam ja----a nie--- gdzie mieszkasz
Chi non ti vuole, non ti merita - co to znaczy:>?
Chi non ti vuole, non ti merita
Kto Ciebie nie chce, nie zasługuje na Ciebie
ruda26 bardzo ci dziekuje:-) ti saluti :)
elle 2000 prego, ti saluto:)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Brak wkładu własnego