Proszę to WAŻNE!!!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Lekarz powiedział mi że z ręką jest już ok. Dostałam zwolnienie lekarskie do 17 czerwca, nie wiem czy nie będzie dłuższe a to okaże się właśnie 17, bo mam następną wizytę kontrolną.Jest problem z wolnymi terminami dot. rehabilitacji więc zostałam zapisana dopiero na 16 lipca.Postaram się może gdzieś indziej będą bliższe terminy. Jeżeli chodzi o moją pracę to umowę mam do 10 maja. Zwolnienie mam do 17 czerwca i w ziązku z tym jestem nadal nie zdolna do pracy i w taki układzie szef prawdopodobnie mi tej umowy nie przedłuży, ponieważ nie dostanę wypisu że jestem zdolna do pracy od lekarza, a to jest podstawą aby dostać dalszą umowę.Nie jestem poszkodowana ponieważ na zwolnieniu lekarskim mam płacone 100% pensji, czyli tak jakbym pracowała(dopóki mam zwolnienie ma też pieniądze wypłacane)Dopiero jak lekarz uzna że jestem zdolna do pracy to mogę się starać o odszkodowanie z mojego ubezpieczenia od nieszczęsliwych wypadków i z ubezpieczenia tego faceta który mnie potrącił.
Proszę o przetłumaczenie tego.
Czy naprawde nikt nie podejmie sie przetlumaczenia tego? Prosze moja znajomosc włoskiego jezyka nie pozwala mi abym to osobiscie zrobila wiec zwaracam sie o pomoc na forum.