Jestem studentką kosmetologii .Obecnie mieszkam w Krakowie, Większość wolnego czasu spędzam w domu dziecka jako wolontariuszka. Kocham to co robię i mam z tego wielką satysfakcję. Po zajęciach zawsze staram się rozwijać swoje pasje. Uwielbiam chodzić do kina i teatru a mieszkając tu w Krakowie mam większe możliwości. W wolnym czasie chodzę również na basen i fitness. Często wieczorami spotykam się ze znajomymi i przyjaciółmi . Jednak lubię czasem poleżeć sobie w łóżku czytając dobrą książkę przy odpowiedniej muzyce. W weekendy uwielbiam spać do południa. Kiedy wracam do domu mój wolny czas wygląda inaczej. Wtedy spędzam dużo czasu na świeżym powietrzu, jeżdżę na rowerze i chodzę z przyjaciółmi na długie spacery. Chętnie odwiedzam moją babcię której zawsze pomagam w pracach w ogródku. Kiedy jest ładna pogoda zabieram psa i idę nad rzekę. To wszystko daje mi poczucie szczęścia oraz pozwala odpocząć od codziennych obowiązków, oraz zmartwień. Staram się bardzo dobrze wykorzystać każdą wolną chwilę, ponieważ robię wtedy to co lubię i co sprawia mi przyjemność.