Proszę o przetlumaczenie !

Temat przeniesiony do archwium.
Szanowny Panie Adwokacie do tej pory nie dostałam od Pana dokumentacji dotyczącej zakończenia sprawy, wysokości sumy pieniędzy z drugiej wpłaty ,rozliczenia z firma Unipol oraz materiałów dotyczących mojej siostry, zdjęć ,moich listów ,oświadczeń osób .Muszę te dokumenty otrzymać ponieważ sprawa ma być zakończona na jasnych zasadach zgodnych z prawem i sprawiedliwością .Zwlekałam bardzo długo, proszę Pana o te rzeczy ciągle okazuje cierpliwość ale nie mogę więcej zwlekać. Proszę o wytłumaczenie w tej sprawie i przesłanie dokumentacji. Do tej pory nikt z rodziny Viktoria nie wysłał mi nawet fotografii grobu mojej siostry abym mogła zobaczyć jak to wszystko wygląda .Nikt się do niczego nie poczuwa .Jestem bardzo zasmucona tym co się dzieje.
Z poważaniem
Gentile avvocato, fino ad oggi non ho ricevuto da Lei la documentazione riguardante la finalizzazione della causa, dell'ammontare della somma di denaro del secondo versamento, dei pagamenti dell'azienda Unipol e dei materiali riguardanti mia sorella, le foto, le lettere. Devo ricevere assolutamente questi documenti perche' la causa deve finire in modo chiaro e legale. Ho aspettato tantissimo tempo oramai. La prego di rispondere e di mandarmi tutto la documentazione. Fino ad oggi nessuno della famiglia di Victoria non mi ha mandato una foto della lapide di mia sorella affinche' io possa vedere com'e' la situazione. Sono molto rattristita da questo fatto. Cordiali Saluti.
Pozdrawiam, Dawid :)

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie

Zostaw uwagę