blagam

Temat przeniesiony do archwium.
Blagam musze cos napisac, ale nie umiem...pomozecie??zostalo mi malo cZasu bo dzis musze to wyslac, mam nadzieje,ze moge na Was liczyc....=)
Kilka razy juz probowalam wyslac Ci sms, ale niestety mi sie nie udaje....Wysylalam tez z tel mojej mamy, ale nie wiem czy go odebrales?!?Chodzilo mi o to,ze chcialabym byc Twoja bardzo dobra przyjaciolka i od czasu do czasu z Toba pogadac!!!Co o tym myslisz??czy jest to mozliwe??Mam nadzieje ze teraz odpiszesz, bo jest to dla mnie bardzo, bardzo wazne....
Wiem,ze nie masz w domu internetu, ale moze masz maila??jesli tak to podaj mi adres!!Bardzo chcialabym miec z Toba jakis kontakt(mam nadzieje ze mnie rozumiesz)- wtedy bylabym naprawde szczesliwa!!!!
Bardzo bardzo prosze i zycze wszystkiego najlepszego!!!!
Parecchie volte ho provato a mandarti il messaggio, ma purtroppo non ci riesco...Ho scritto anche dal telefono della mia mamma, ma non lo so se l'hai ricevuto? Volevo dirti che vorrei essere la tua buona amica e ogni tanto vorrei parlare con te! Che cosa ne pensi? Questo e' possibile? Spero che adesso mi rispondi, perche' e' importantissimo per me...
Lo so che non hai l'internet a casa, pero' forse hai un mail? Me lo scrivi? Vorrei tanto avere un contatto con te (spero che tu mi capisca)- cosi' sarei veramente felicissima!!!
Ti prego tantissimo e ti mando tanti auguri!!!
dzieki, ale czy do faceta tez mozna napisac spero che tu mi
capisca(chodzi mi o capisca!!!!)dzieki
Tak, można tak napisać, bo to jest il congiuntivo, które dajemy własnie po spero.