kochani pomozcie...prosze

Temat przeniesiony do archwium.
blagam o przetlumaczenie na wloski,jestem zupelnym laikiem jezeli chodzi o ten jezyk... Witaj skarbie,jak wspominasz pobyt u nas,czy bylo cos co Ci nieodpowiadalo?Jezeli tak to napisz,i jeszcze male pytanie-dlaczego jestes taki niesmialy?Buzka. Z gory serdeczne dzieki za przetlumaczenie
jak jestes laikiem,to weż sie za naukę i nie truj głowy takimi głupstwami!!!!!!!!!!!!!
To jest strona jest po to, aby sobie pomagac! wiec druj sobie takie kometarze jesli nie masz zamiaru pomóc... Ja bym Ci chętnie pomogła ale też jestem laikiem ;) początkująca dopiero :) pozdrawiam!
Ta strona jest po to aby uczyć się języka, a nie podrzucać teksty do tłumaczenia! Rozumiem, że ludzie potrzebują czasem pomocy w tłumaczeniach, ale pewnych rzeczy nie rozumiem. No bo Drogie Panie podrzucacie tu do tłumaczenia (nazywacie to najczęściej eufemistycznie "pomocą w tłumaczeniu") teksty romantycznych emaili, fragmenty kwestii wypisywanych na chacie itd. Tylko, że ja nie wiem, jak znalazłyście tego jednego jedynego Włocha, skoro nie umiecie maila do niego napisać. Tak poznaliście się na "ładne oczy" i na tych ładnych oczach cała wielka romantyczna miłość (bo zazwyczaj takie teksty tu się tłumaczy) się opiera? Jak Wy chcecie pokonać barierę kulturową (a zapewniam, że taka istnieje pomiędzy Polakami a Włochami), skoro bariery językowej nie umiecie pokonać.
Długo zamierzacie tak kontynuować znajomość? "Amore, aspetta un'attimo... aspetto la traduzione..." Chyba niewielki tu poziom intymności w takim "związku"?
Italiani dicono cosi': "La moglie e i buoi nei paesi tuoi" e probabilmente hanno ragione.
A ty to pewnie ta wariatka a hiszpańskiej strony!
Mam przykrą wiadomość - nie sprowokujesz nas...
Żal ci, bo wywalili twój temat "nienawidze hiszpańskiego"?
I nie udawaj, że to nie ty. Ten sam schemat...