Bardzo Was prosze o przetłumaczenie kilka zdań

Temat przeniesiony do archwium.
Bede we Włoszech tylko tydzien 10-go wracam z powrotem. Niemoge od razu pojechac do Ciebie. Jesteś pierwszym włochem z którym rozmawiam po włosku, jesto to dla mnie troche trudne ale mysle ze z czasem bedzie dobrze. Teraz jest okres wakacyjny wiec ucze sie sama. Od października zaczyna sie kurs dla średniozaawansowanych.

Zostań dłużej . chce z Toba spedzic troszke czasu. kiedy jedziesz do domu ?
Ciesze sie że przyjechałeś, ze moge cie poznac.Pójdziemy pospacerowac,posiedziec na plaży ?
Chciałabym zobaczyc fotki twojej rodzinki, miasta w którym mieszkasz ...

A. pracuje w pewnej firmie ale praca niesprawia mi zbyt przyjemnosci. Ludzie z którymi pracuje sa zazdrośni po prostu dziwni. jest redukcja w każdej chwili moge byc bez pracy ( w moim regionie jest cieżko z praca )

B. Przylec samolotem na pare dni, potem ja przyjade do ciebie. Spedzimy ze soba pare dni . Zobaczysz miasto w ktorym mieszkam . Mieszkam na slasku gdzie dominuje przemysł górniczy... Mam blisko do gór Jeźdźę tam czesto zeby wypocząć , mió spedzic czas. Zapraszam Ciebie.

C. Włochy to piekny kraj, inny niż Polska. Uwielbiam tam przyjeźdzać na urlop. Zwiedziłam wiele miejsc . Było pieknie wspaniała kuchnia włoska roslinnośc cudowna..inna kultura. Badź moim przyjacielem i nauczycielem j.włoskiego.
dlugachne to troche ale sprobuje:D....

In Italia rimarrò soltanto una settimana,il giorno 10 devo rientrare.Non posso venire subito da te.Tu sei il primo con quale parlo in italiano e devo ammettere che mi crea un po di difficolta spero che con il tempo migliorerò.Ora visto che sono le vacanze studio da sola però da ottobre comincera il corso avanzato.

Rimani altro poco,vorrei passare un po di tempo con te.quando te ne vai a casa?
MI fa piacere che sei arrivato,che ho potuto conoscerti.Ti va di fare una passeggiata in spiaggia?
Vorrei vedere le foto della tua famiglia e di città dove abiti tu.

A.lavoro in una ditta però lavoro non mi da troppa soddisfazione.coleghi di lavoro sono un po strani invidiosi poi il lavoro non è nemmeno stabile pratticamente in qualsiesi momento potro essere licenziata( nella mia regione è molto difficile a trovare un lavoro)

B.Vieni con aereo per qualche giorno,poi vengo io da te.Cosi passiamo insieme un po di tempo.Ti farò conoscere la mia città.Io abito in slesia dove domina industria mineraria,poi sto vicino le montagne dove vado spesso per riposarmi un po ,per trascorrere il tempo in un modo piacevole.Ti invito.

C.Italia è un bel paese tanto diverso dalla Polnia.Adoro passare le vacanze li.E stato bello,ho visto vari bei posti,splendidi paesaggi di natura,meravigliosa cucina e...diversita culturali.Rimani mio amico e maestro di italiano.
C.......Polonia :)

»

Pomoc językowa