kilka zdań

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo proszę o pomoc :
'' Niestety nie będziemy mogli spędzić razem sylwestra. Staram się ratować swoje małżeństwo. Dziękuję za maila i proszę nie dzwoń i nie pisz na razie do mnie. i nie gniewaj się''
sfortunatamente non potremo passare il capo d'anno assieme
sto provando di salvare il mio matrimonio
grazie della tua mail e per favore non chiamarmi, non mi scrivere e non essere in collera con me
prosze o tlumaczenie;
to co napisales to prawda. nie wiem czego chce od zycia i dlatego ciezko mi podjac jakokolwiek decyzje. gdy jestem poza domem, to wrecz rozkwitam , gdy jestem w domu cierpie na przemeczenie i nie moge mysli zebrac. mozesz mi wierzyc, ze jestem taka dziewczyna, ktora trudno zrozumiec i do ktorej trudno dotrzec. jestem silna, ale teraz nie potrafie juz byc taka dzielna jak kiedys, doslownie chcialabym, aby ktos wzial mnie za reke i poprowadzil mnie przez zycie lub wskazal droge.
è vero quello che hai scritto
non so che cosa voglio dalla vita perciò mi è difficile di prendere qualsiasi decisione.
quando sono fuori di casa praticamente fiorisco, quando sono a casa mi sento stanca e non riesco raccogliere i pensieri.
mi puoi credere, sono una ragazza difficile da comprendere e alla quale è difficile avvicinarsi.
sono forte, ma ora non so più essere tanto coraggiosa come ero una volta.
vorrei,letteralmente, che qualcuno mi prendesse per mano e mi accompagnasse nella vita indicandomi il percorso
Prosze o jedno zdanko: " Jesli dostałeś mojego maila to znaczy ze mój malutki rozumek znowu przegrał z głupim sercem"..

« 

Pomoc językowa

»

Nauka języka