kursy, itp:

Temat przeniesiony do archwium.
ciao a tutti ..

no więc czy są jakieś kursy itp , po których mozana zdobyć jakiś papier tłumacza , czy trzeba być po studiach itp . nie wysmiejcie mnie ludzie ale ja jestem w tych sprawach zielony wiec pytam co musze zrobić by taki papier zdobyć?? serdecznie pozdrawiam ...
ciao, witam w gronie zielonych:), właśnie szukałam czegoś na temat jak można zostać tłumaczem przysięgłym i jeśli dobrze zrozumiałam mając licencjat z italianistyki nie mogę do egzaminu na przysięgłego podejść... pojęcia nie mam skąd te papiery sie bierze, chyba się kupuje ;P pzdr
pewna nie jestem ale chyba trzeba najpierw skonczyc odpowiednie studia
no własnie mi nie do konca chodzi o tłumacza przysiegłego , moze inaczej jest oferta pracy ( znajomosc jezyka wloskiego) i teraz nie wiem jakie papiery trzeba miec na to , czy wystarczy ukonczenie kursu ? błagam pomózcie , moze ktos sie orientuje ??
a może wystarczy wpisać w cv, a jak nie wierzą niech zrobią rozmowę..?:)
a dokladniej o co chodzi cv? :)
no jak to o co chodzi? żebys sobie napisał ładne cv, w którym napiszesz sobie, że świetnie znasz włoski... no bo oferta nie będzie chyba czekać aż skończysz kurs..???
non c'e broblema , posso aspetare , bo to praca u znajomeg i bede mile widziany jezeli wloski bede znal dobrze ale papierek musi byc , wiec jesli mozeci mi polecić jakiś kurs , ile taki kosztuje itp
a w jakim mieście ma być ten kurs i na jakim poziomie, bo nie wiem w końcu czy znasz ten włoski czy nie...? tak pytam, ale w sumie nie wiem czy szkoły językowe wystawiają jakieś papiery...
no własnie czy wystawiaja jakies dyplomy itp. mieszkam niedaleko katowic , włoski znam na poziomie mocno srediozaawansowanym :) ...
to spokojnie byś zdał którys tam cils albo celi, poszukaj postów o tym bo ja nie wiem gdzie to trzeba się zgłosić, bo po co Ci kurs jak możesz juz spokojnie podejść do egzaminu:)