list do przyjaciela z wakacji (Włocha)

Temat przeniesiony do archwium.
Mam ogromną prośbę o napisanie krótkiego liściku do przyjaciela z Włoch poznanego w wakacje, bardzo mi zależy na tym, z góry dziękuję:))))
a co ma ten list zawierac????
Ten post jest fenomenalny:)))))))

mam prosbe o napisanie listu... z gory dziekuje!
Eccezionale:)))
jakbys napisala jakas tresc to dobrze by bylo?a jak sobie sama ja zmysle to bedzie adekwatny?:P
Silvia.A to ma byc praca domowa czy list do prawdziwego Włocha?Piszesz,ze do poznanego w wakacje?Pisac do kogos po roku jest fajna rzecza.Napisz jak potrafisz a my ci postaramy sie poprawic bo nic nie uczy lepiej niz samodzielne pisanie.
krótki, zmyślony liścik np. Cześc! Co u Ciebie słychać? U mnie nic nic się nie zmieniło od naszego ostatniego spotkania, nadal studiuję i pracuję a w wolnych chwilach chodzę do kina lub spotykam się ze znajomymi. W te wakacje również planuję wyjazd do Włoch więc mam nadzięję że się spotkamy, do zobaczenia pozdrawiam.
Bardzo dziękuję za pomoc....
nieco pokaleczone, ale myśę że ktoś z Was powytyka i poprawi błędy. Ale starałam się jak mogłam:)

Caro Marco,
Ti vogio scusare per il mio silenzio. Mi dispiace.
Io sto bene. E tu, come stai?
Non so se sai, ma due mesi fa mi sono iscritta all`universita'. Adesso non ho molto tempo libero perche' devo studiare. Ma fra un mese cominciano le ferie in Polonia. E' una buona occazione di ripozarmi e divertirmi. Anche ho un`idea. Vorrei andare a Roma un`altra volta. Posso andarci solo per 5 giorni. Che ne dici di incontrarci a Roma, fra due mesi?
Aspetto una tua risposta o una telefonata.
Stammi bene
Anna
Caro Marco,
Mi voglio scusare per il fatto che non mi sono fatta sentire, mi dispiace.
Come stai?, io bene.