Prosze bardzo zeby ktos mi to sprawdził:
Mia nonna casetta in campagna mi associa all'infazia. Quando ero piccola passavo le vacanze in guesto casa. Mi ricordo il giardino bello.Intorna alla casa crescevamo molto flori. Prima di tutto i tulipani e i cesplii di rose.Dietro la casa era il grande frutteto.crescevanno questo i meli, l'amareni e i peri.Vicino a il frutteto si trovava il lago al con cascata. Pesserggiavo nel qiardino con il mio cane spesso. Talvolta nonna si é unito a mi. Allora lei si nascondera tra gli alberi e mi e cane lo cercavamo. Era sempre il divertimento splendido. Ogni tanto noi facevamo un picnic nel giardino.mangiavamo dolce alla fragole e bevevamo succo di frutta. Ogni nonna cantavi le canzoni o raccontava le favale. i momenti mi piacevano molta. Secondo me la mia infanzia era molto felice.
domek na wsi mojej babci kojarzy mi się z dzieciństwem. Kiedy byłam mała spędzałam w tym domu wakacje. Przypominam sobie piękny ogród. Dookoła domu rosło dużo kwiatów. przede wszystkim- tulipany i krzewy róż. Za domem był wieki sad. Rosły tam jabłonie, wiśnie i grusze. Blisko sadu znajdowało się jezioro z wodospadem. Często spacerowałam po ogrodzie z moi psem. Wtedy babcia przyłączała się do mnie. Czasami babcia chowała się miedzy drzewami i ja z psem szukaliśmy jej. zawsze było przy tym dużo śmiechu. Czasami robiłyśmy piknik w ogrodzie. Jadłyśmy ciasto truskawkowe i piłyśmy sok owocowy. Babcia śpiewała piosenki albo opowiadał mi bajki. Te momenty bardzo mi się podobały. Według mnie miałam bardzo udane dzieciństwo.