prosba o przetlumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
mi piace molto.Speravo di vederli
bardzo mi sie podoba.mialem nadzieje zonaczyc ich
sorry mialo byc:
mi spiace molto.speravo di vederti
bardzo mi przykro.mialem nadzieje,ze cie zobacze
dzieki
hej,

jak po włosku będzie takie zdanie?

"Studiuję judaistykę, uczę się języka hebrajskiego"
" Muszę Cie zostawić na 2 godziny i isc na uczelnie napisac test"
"To ciężka praca fizyczna, ponad moje siły"
hej co to oznacza? Le Canzoni Dell'estate
Piosenki lata
Może tak: studio il giudaismo, imparo la lingua ebraica (l`ebraico). Nie jestem pewna, czy we Włoszech można studiować wyłącznie język hebrajski. Wydaję mi się, że nauczyć się go można w ramach Facoltà di Lingue e Letterature Straniere.

Ti devo lasciare per due ore e andare all`università per sostenere una prova scritta. E` un duro lavoro fisico che supera le mie forze.
czesc:) mam prosbe prosze o przetłumaczenie :)
1.Jak się czujesz?Wszystko dobrze teraz czytam (jakoms) ksiazke
2. Pracujesz w banku? Nie
3. Gdzie jestes?Jestem w sklepie
4. Victorio pracuje w firmie a ja w biurze
5. W wolnym czasie robie zakupy
6. Flavio teraz bierze prysznic
7. Kiedy robicie zadanie?
8.Jestem studentka i pracuje jako ksiegowa
9. w wolnym czasie slucham muzyki i ogladam film
10, Ania pracuje jako sprzedawca w sklepie

Dzieki z góry
Ja bym dala studio zamiast imparo, bo imparare to chyba NAuczyc, czy nie?
pewnie ze lepiej byloby studio-ale wtedy cale zdanie byloby tragiczne-studio il giudaismo,studio la lingua ebraica-okropnie
studio il giudaismo ed imparo la lingua ebraica
A we Wloszech studiuje sie to na lingue orientali-i jest arabo , ebraico , armeno , hindi ,persiano
degustibus- podziwiam Cię za cierpliwość:) i za wiedzę, a jak długo już jesteś we Włoszech i gdzie mieszkasz?pozdrawiam