jestem początkujący i potrzebuję pomocy.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Niedawno rozpocząłem naukę j.włoskiego. Przebyłem już krótki kurs dla "żółtodziobów", który praktycznie składał się z nauki samych słówek i sklejania najprostszych zdań. Ponieważ nie chcę korzystać z pomocy tłumacza google (który i tak bywa złudny) zwracam się z prośbą do Was abyście mi pomogli. Napisałem sam kilka zdań po włosku ale nie wiem czy dobrze są one skonstruowane. Moją prośbę kieruję zwłaszcza do osób bardziej zaawansowanych, ponieważ oni wiedzą lepiej czy jest źle czy dobrze.
Z góry dziękuję za ewentualną pomocną dłoń. Niżej zamieszczam tekst, który "wymęczyłem"

Ciao! Mi chiamo Tomek. Io abito a Warszawa, vengo dalla Polonia. Vorrei abite a Italia. Io sono gioiono, intelligente, gentile e non paziente. Mio interessa è calcio. Io parlo bene inglese, di meno bene tedesco e italiano. Io ha diciassette anni. Io nastito a Kłodzko. Mia mamma chiamo Anna, lei ha quarantadue anni. Mio papá chiamo Jan, lui ha quarantaquattro anni. Mia ragazza chiamo Barbara, lei ha diciotto anni. Lei è molto bella.
Moje poprawki (nie należę do osób bardzo zaawansowanych więc możliwe że coś ominę):

Ciao! Mi chiamo Tomek. Io abito a Warszawa (lepiej: a Varsavia), vengo dalla Polonia. Vorrei abitare (chciałbym + bezok.) in (in + kraj, a + miasto) Italia. Io sono gioioso, intelligente, gentile e non paziente. Mi interessa (interesuje mnie) calcio. Io parlo bene inglese, meno bene tedesco e italiano. Io ho diciassette anni. Sono nato (jeśli miało być "urodziłem się") a Kłodzko.. Mia mamma si chiama (chiamo byłoby nazywam ale więcej sensu ma nazywa się) Anna, lei ha quarantadue anni. Mio papá si chiama Jan, lui ha quarantaquattro anni. Mia ragazza si chiama Barbara, lei ha diciotto anni.