Rodzajniki

Temat przeniesiony do archwium.
Witam jestem zielony z włoskiego i potrzebuje pomocy bo nie wiem za bardzo czy dobrze sam zrobiłem zadanie.

Come il precedente :

1. Il turista - .... 6. Il test - ....
2. La foto - .... 7. Il cinema - ....
3. La città - ... 8. Il problema - ....
4. lo sport - ....
5. I'ipotesi - ...

Napisane jest dobrze.
5 jest zle
Jakie jest polecenie?????????
napisane jest dobrze
Cytat: Fidelia
5 jest zle

Masz rację. Wzięłam to "I" za "L".
Cytat: To_ja
5 jest zle

Masz rację. Wzięłam to "I" za "L".

Wiem:-))) od razu mi przyszlo do glowy,ze rzucilas tylko okiem i Ci umknelo,dlatego napisalam,bo jak sie mlodziez ma uczyc to niech sie uczy od poczatku dobrze:-) Pozdrawiam cieplutko(jest 29st...jeszcze)
Cytat: parolemie
napisane jest dobrze

Nie pokrzykuj sobie ,bo jakos te parole tue nie sa dla mnie wiarygodne,a pytajniki oszczedzaj na ewentualne pytania o poprawnosc jezyka wloskiego.
Zeby byla jasnosc "ipotesi" jest rodzaju zenskiego,wiec w jezyku wloskim w liczbie pojedynczej rodzajnik brzmi "La".W zwiazku ze zbiegiem dwoch samoglosek wystepuje elisione i uzywamy apostrofo,wiec powinno byc "L'ipotesi". Jesli bylaby to liczba mnoga byloby " Le ipotesi",dlatego tez "I" jako rodzajnik liczby mnogiej rodzaju meskiego jest wstawiony blednie....wszystko jasne?
Cytat: parolemie
napisane jest dobrze

Nie pokrzykuj sobie ,bo jakos te parole tue nie sa dla mnie wiarygodne,a pytajniki oszczedzaj na ewentualne pytania o poprawnosc jezyka wloskiego.
Zeby byla jasnosc "ipotesi" jest rodzaju zenskiego,wiec w jezyku wloskim w liczbie pojedynczej rodzajnik brzmi "La".W zwiazku ze zbiegiem dwoch samoglosek wystepuje elisione i uzywamy apostrofo,wiec powinno byc "L'ipotesi". Jesli bylaby to liczba mnoga byloby " Le ipotesi",dlatego tez "I" jako rodzajnik liczby mnogiej rodzaju meskiego jest wstawiony blednie....wszystko jasne?

Po takich wypocinach popatrz na punkt 4. Może się popraw sama.