italianistyka zaoczna

Temat przeniesiony do archwium.
witam?? Chcialabym zapytac.czy moze ktos cos slyszal o istnieniu, studiow zaocznych o kierunku italianistyki??? Bo niem ogeznalesc informacji o zadnej :((.. Bede wdzieczna za wszlekie informacje..pozdrawiam:)
purtroppo... NO ! sOLO DI GIORNO !
BACI E SOGNI D1ORO
guella che ti aveva risposto di "no", non sapeva niente di argomento. c'e italianistica a Lodz e a Cracovia. alle UJ il prezzo e' di 1250 per i studi esternistici, e di 2250 per (zaoczne). cosa costa a Lodz non lo saprei. comunque, se ti servono i consultazioni spara tranquilamente.
a ty studiujesz eksternistycznie? :)
Nauka wloskiego we Wloszech
Jesli ktos chcialby uczyc sie wloskiego lub doskonalic znajomosc tego jezyka we Wloszech przy Universita' di Stranieri w Reggio Calabria, prosze pisac na adres [email] o [email]
czy wie ktos jak to w Łodzi wyglada?
Hej! Studiuję zaocznie italianistykę w WSSMiD, o ile wiem to jedyna filologia włoska w trybie zaocznym w Polsce. To pierwszy rok tego kierunku więc jesteśmy "królikami doświadczalnymi". Szkoła ma problemy z organizacją, ale jeśli ktoś chce się nauczyć to się nauczy. Pozdrawiam!
eventually lub ktoś kto wie (ja wpisałam w google i nic nie znalazło) od czego pochodzi skrót WSSMiD?????????
Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych i Dyplomacji. Poszukaj pod WSSM bo szkoła dopiero co zmieniła nazwę na WSSMiD i pewnie nie ma jeszcze uaktualnień w necie. Pozdrawiam!
Hej! miło,że udało mi się odnaleźdź kogoś, kto tam studiuje. Mam parę pytań co do kierunku.Prosiłabym bardzo o kontakt na [email] albo [gg]
Pozdrawiam
hej studiujesz italianistyke w lodzi na wssm w lodzi??? Moglabys mi udzielic jakis informacjii bylabym bardzo wdzieczna bo wlasnie sama rozpoczynam tam nauke tez w trybie zaocznym moj meil to [email] oraz gg to 8687107 pozdrawiam agata
hej!chsialabym studiowac j wl. zaocznie.nie mam pojecia o tej uczelni w Lodzi.prosze,mozesz mi napisac kilka informacji jak to tam wyglada?dzieki