italianistyka w lodzi jeszcze raz!

Temat przeniesiony do archwium.
helo! witam wszystkich.w tym roku zamierzam rozpoczac studia w lodzi. prosilabym studecikow o wypowiadanie sie na ten temat.wiem ze temat byl poruszany ale wiem rowniez ze interesantow jest duzo a wypowiedzi za malo...
wypowiadajcie sie!
jak tam jest?wysoki poziom/interesuja mnie studia zaoczne.czy to prawda ze egzamin bedzie zdany jak zaplace?;/!!! to jak z tym calym haosem na uczelni?czy lektorzy sa dobrzy?czy robia wszystko na odwal sie?
czy absolweci tej szkoly kierunku ital. sa usatysfakcjonowani juz po licencjacie? bo magisterka to juz inny kierunek tak?

oki to czekamy na wypowiedzi! buziaczki pa
a wogule to jakie uczelnie polecacie jesli chodzi o italianistyke?
elo to znowu ja... dlaczego nic nie piszecie?
nie ma studecikow wssm?;(
CZEMU NIC NI PISZECIE?;(((((((
Ja studiuję italianistykę w Łodzi. I muszę przyznać, że jestem zadowolona. A co do pierwszego wpisu dotyczącego licencjatu, to wygląda to tak: 3 lata italianistyka i 2 stosunki międzynarodowe. Podaję stronkę szkoły: www.wssm.edu.pl
Czesc wszystkim! Jestem Wlochem, ktory mieszka od lat w Polsce. Z powodu zmiany pracy musze zmienic miasto i przeprowadzic sie do Lodzi a nikogo tam nie znam, szukam znajomych! Prosze pisac do mnie na [email] ciao!
tez mnie interesuje co wiecie na temat tej skzoly w łodzi bo interesuje mnie kierunek oczywiscie zwiazany z włoskim wiec prosze napiszcie cos wiecej!!!
studenciki no!
Ja tez mam zamiar zabrac się do tej szkoly , ale mam pewne wątpliwości .

Otóż interesesuje mnie w większości translatoryka , jak wygląda nauczanie pod względem tłumaczenia itd.
Zdaje sobie sprawę ,że nie ma dużo czas na zajęciach , ale..rn

Poza tym czy jest możliwość kontynuowania studiów na innym wydziale niż stosunki międzynarodowe , ponieważ chciałabym robić magistrat z filologii włoskiej .
Pozdrawiam wszystkich gorąco i proszę o informacje
czy sa studenciki filologi?
?