Akademia Pedagogiczna w Krakowie

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 118
poprzednia |
Mam pytanie idę w tym roku na studia na Ap w Krakowie co wiecie o tej uczelni.
Jakie sa wymagania I JAK TAM JEST? jacy sa profesorowie itd.
Witam!
Ja studiuję na AP, ale filologię hiszpańską.
Z włoską miałam/mam kilka wspólnych wykładów.
Co mogę powiedzieć o bu kierunkach...
Są bardzo młode -
na hiszpańskiej jest rok 1. i 2.,
na włoskiej tylko 1. (w tym roku otwarto tę specjalność).
Stąd braki w kadrze są jeszcze znaczne,
ale Ci którzy są - są ok, a niektórzy nawet super.
Duży nacisk na praktyczną naukę języka
i jego zastosowanie w przekładzie, turystyce.
Ciężko było się dostać, ale warto.
Na pewno wiesz, ale dodam dla niepoinformowanych:
pod uwagę brana jest podstawowa matura z języka obcego
oraz przeprowadza się ustny egzamin kwalifikacyjny.
Myślę, że warto.
Choć warto też pomyśleć nad UJ, bo to jednak UJ.
Pozdrawiam!
Dzięki. Wiesz Uj.. troche przestarzałe. Wogóle praktycznego zastasowania języka kultura włoszech i literatura i nic więcej.
ustny egzamin? dziwne...nie bylo tego w zasadach rekrutacji...hm :> a jak on wygladal?
W zasadach rekrutacji na rok 2007/2008 jest to janso napisane!
W tym roku egzamin będzie - a jak będzie wyglądał, trudno powiedzieć.
Trzeba się dowiadywać "u źródeł" - biuro do spraw rekrutacji,
sekretariat wydziałowy...
Jka będę coś wiedziała (bo też mnie to interesuje) - dam znać.
(To w zeszłym roku egzaminu nie było - tylko matura.)
Zgadzam się co do UJ, nie sadzę, żeby było tam lepiej. Na AP jest w porzadku, mnóstwo godzin praktycznej nauki języka (w tym semestrze 18), kadra fajna i przede wszystkim ludzka. No i ludzie są super, pozdrawiam cały rocznik, szczególnie grupę A ;)
Ja też chciałabym zacząć filologię włoską jako drugi kierunek :)
Przepisałoby mi się dużo przedmiotów ;)