WSSM

Temat przeniesiony do archwium.
Kto się wybiera na zaoczną italianistykę do WSSM w Łodzi?
Studiuję italianistykę w WSSM w Łodzi I rok wlasnie zaocznie. Zajęcia sa co dwa tygodnie sa dwie grupy dla zaawansowanych i niezaawansowanych Ci drudzy mają troche wiecej pracy musza nam dorownac :) Kadra tez ciekawa szczegolnie Wloch Boni Nieco skromny i nie przypominajacy typowego Wlocha ale nauczyciel niezly Calkiem niezla jest też dr Licznar. Dla zaocznych tez wazna sprawa ze nie ma klopotu z noclegiem
A możesz mi powiedziec coś więcej jak to jest z tym noclegiem? Bo ja mam właśnie problem, bo jestem zza Warszawy. Dziękuje z góry.
Julianie, to jak z tym noclegiem?
Witam. Na tablicy ogłoszeń WSSM bywają oferty wynajmu dla studentów.
Mam bardzo ważne pytanie. Rozpoczynam w tym roku nauke w tej szkole na filologii włoskiej. Na stronie wssm przeczytalam ze pierwszy zjazd dla zaocznych jest w ten piątek o 16,30. Chcialabym wiedziec na jakiej podsatwie odbywa sie podzial na grupe zaawansowana i podstawowa?pozdrawiam:)
Zjazd dla filologi włoskiej owszem rozpoczynamy w piątek o 16.30.
podział na grupy następuje na pierwszym góra drugim zjeździe, Każdy zgłasza na jakim poziomie jest i czuje ze chce byc i tworzą po prostu grupę medio-avvanzato(średio-zaawansowaną) i principiante (podstawową). nie ma się co martwić. jestem studentką II roku filologii włoskiej.Polecam ta skzołę.
Pozdrawiam i życzę miłej nauki w WSSM. :)
hej moglabys powiedziec cos wiecej na temat tej szkoly jaki poziom nauczania, atmosfera itd dzieki z gory:)
atmosfera w WSSM jest super, czasem chaos z zajęciami ale ogolnie jest bardzo fajnie:):) spoko wykładowcy na italianistyce:):)zajecia milo i fajnie prowadzone, nauki troszke jednak jest jak to na zaocznych,ale nie ma sie co zrażać.POLECAM goraco tą szkólkę:):)