Erasmus-Bolonia

Temat przeniesiony do archwium.
To może jest chociaż ktoś kto wybiera się na wiosnę na Erasmusa do Bolonii?Ja wprawdzie do Rimini, ale to już niedaleko i fajnie byłoby pogadać :) Jeśli znajdzie się ktoś chętny na pogaduchy na temat Erasmusa we Włoszech to podaje mój nr [gg] . Pozdrawiam!
no jakos tak wszyscy wybieraja inne citta na erasmusa ..naprawde nikt a nikt do bolonii nie jedzie ..jest tak zle czy cosa ?
ja sie wybieram do bolonii od wrzesnia ..i zdaje sie ze bede tam jedynym erasmusem z polski ..ehhhh
kto jeszcze jedzie ..:)??pisac :)
W Boloni jest sporo Polaków, także studentów. Ja sama tu studiuję...
a nie bedziesz jedynym erasmuses z polski..ja tez jade:)
o nareszcie jakies buone notizie :) ..ineska co jedziesz studiowac na unibo ??ja bede sie poruszac miedzy facolta schienze politiche a relazioni internazionali ..
bolognese 2x :) skoro jestes pelnoprawnym stunedtem w bolonii to moze wiesz jak wyglada sytuacja z akademikami ..cioe ile przeznaczaja miejsc dla erasmusow i w jakiej sa okolicy (centrum czy obrzeza)..standard itp
zostawiam gg dla tych ktorzy jada i chca sie powymieniac informacjami ..4451495
haha no to niezle bo tak sie sklada ze w moim przypadku to tez jest Facolta di scienze politiche:Dteraz pytanie -czy jedziesz do Bolognii czy do filii w Forli? ja do Bolognii:)
hmmm no ja tez do bolonii !! :)
kolejne pytanie ..gdzie studiujesz w polsce ?ja w krakowie
w ogole na jak dlugo jedziesz ..pol roku, rok ..jakbys chciala pogadac nr mojego gadu jest sopra :)
pracuję z kilkoma osobami co skończyły studia w Bolonii i muszę powiedzieć że jest tam niski poziom
o miejsce w akademiku musicie isc na do ARSTUD-u, ktory jest na via Santa Maria Maggiore 4,przydziela wam akademik jezeli beda jakies wolne miejsca.... od wolnych miejsc zalezy tez gdzie wam ten akademik przydziela...
hmm ..ja jakos przezyje ten niski poziom :D
zwlaszcza ze jedziemy na erasmusa, a nie doktorat pisac;)