Italianistyka w WSSM

Temat przeniesiony do archwium.
Studiuję italianistykę w WSSM w Łodzi drugi rok. Nastąpiły bardzo pozytywne zmiany. Program jest teraz bardzo bogaty. Są nowi wykładowcy np. rodowity Włoch - Boni.
mam zamiar studiować dziennie italianistykę w WSSM,od październnika 2008, czy ktoś może mi powiedzieć jakie stawki stypendiów tam są? pliss
witaj, sapientia :)
ja tez wybieram sie na wssm na italianistyke dzienna. co prawda nie wiem nic o stypedium, jednak milo "widziec" kogos, z kim bedzie sie studiowalo :)
pozdrawiam =]
zastanawiam się nad italianistyką z iberystyką lub italianistyka z anglistyką ,nie wiem co lepiej wybrać:( a co wybieracie ?bo mam dylemat
Hej ;) Wg. mnie lepiej z iberystyka... Te języki są do siebie bardzo podobne, więc łatwo się bedzie uczyć obu ;) A angielski jest juz przereklamowany, każdy go zna na jakimś tam poziomie.... a bynajmniej powinien choćby na poziomie licealnym ;) Lepiej zainwestować w co innego.....
Drugi język to jakieś 2 godziny w tygodni, więc niewiele da się nauczyć. Chyba, że ktoś chodzi do szkoły językowej albo na korepetycje... dlatego ja wybieram angielski, który znam, więc nie będzie problemów z zaliczeniami ;-)
już się zastanawiłam :) wybieram italianistykę z angielskim ,złożyliście już papiery?
Ja złożyłam. Też angielski wybrałam :-)
cos mi sie wydaje ze braknie miejsc :) tyle chetnych, ja zloze papiery jak wroce do polski. a zajmnie mi to jeszcze jakis miesiac,mozna je zlozyc do 20 wrzesnia? Mam nadzieje ze sie dostane.
hej, a ktoś wybrał opcję italianistyka z hiszpańskim? ^^
ja tak właśnie zrobiłam i dla mnie to jest idealne połączenie, bo kocham oba te języka miłością szaloną i dozgonną ;p (ale włoski nieco bardziej ;p)
a wiesz może jak wygląda umowa podpisywna ze szkołą jak mają się sprawy rezygnacji z nauki? można w kazdym miesiącu czy tylko po całym roku??
Opinie o szkole są pozytywne, interesuje mnie iberystyka i staram się zbierać informacje.
pozdrawiam