Trieste

Temat przeniesiony do archwium.
jestem zdecydowana na studiowanie w Trieście.czy ktoś tam był przez dłuższy czas i może coś o tym mieście powiedzieć? Czy miałam jak zwykle szczęście i wybrałam najdroższe z włoskich miast?:D Starałam się wybierać raczej spośród uczelni na północy,bo dowiedziałam się z kilku źródeł,że południe nie jest.. "zbytnio respektowane".Dobrze wybieram Waszym zdanie czy nie? W moim przekonaniu jest OK:):D ale nie znam się,,,
A co chcesz tam studiowac? Ja tam nie studiuje,ale moja kolezanka ma tam znajomych, jak chcesz to popytam, tylko napisz jaki kierunek tez..
hej:) chodzi mi o język angielski z hiszpańskim(przeczytałam,ze studiów strikte jednego języka nie ma).chodzi mi o takie ogólne informacje typu czy po tygodniu zbankrutuję kupując wodę mineralną:D cokolwiek w sumie,bo nie wiem nic o tym mieście.Acha! czytałam,że jest tam dialekt..czy mogłabyś się zapytać czy on jest używany tak na co dzień..? dzieki wielkie:)
Napisz proszę do mnie maila: [email] Postaram się udzielić Ci wszystkich niezbędnych informacji.
Pozdrawiam.
napisałam :)
zapytalam, ale widze, ze ktos Ci juz pomogl..:) moja kolezanka ma tam znajomych i mowia, ze uniwersytet jest bardzo dobry, dobrze zorganizowany...dialekt jest ciezko zrozumiec, trzeba sie przyzwyczaic, ale nie wiem czy wyklady tez sa prowadzone w dialekcie;)wiec chyba luzik jesli znasz wloski:) i jest drogo- jak wszedzie na polnocy:]
tak już mi inna koleżanka pomogła:) ale dzieki bardzo za chęć pomocy!:)mam jednak jeszcze pytanie: czy ktoś wie jak znaleźć ceny produktów spożywczych w sklepach takich jak CONAD,UPIM itd. chciałabym się zoroientować w kosztach utrzymania...z góry dzieki!
polegaj na mnie podam ci troche "pod wieczor'
a więc polegam:) dzieki serdecznie:)