kiedy jest sie za starym na studia tam

Temat przeniesiony do archwium.
Ile macie lat? ludzie studiujacy we Włoszech? Kiedy jest "juz za późno" by myslec o studiach we Włoszech?
Kiedy jest "juz za
>późno" by myslec o studiach we Włoszech?

Nigdy.

Ja mam 25 lat i kończę studia. Znam starszych którzy jeszcze studiują.
oj Iwonka, no twój przykład mógł byc dołujący...że niby masz 25 i JESZCZE studiujesz? to chciałaś powiedzieć?
to podejrzewam, że teraz jakiś trzydziestoparolatek sie przeraził i zrezygnował ze studiów
co to znaczy za pozno...masz na mysli moment jak sie zjawia Alzhaimer czy jak? a tak swoja droga to slyszalas o Uniwersytecie Trzeciego Wieku?chcesz jeszcze dykutowac?:D
hiehiehie :D

Wiesz dla wielu moich znajomych w Polsce to bardzo dziwne zjawisko, że ja mając 25 lat JESZCZE studiuje. hehehe może się zastanawiają co ja tam takiego studiuję , hiehiehie
ja mam kolezanke, ktora jeszcze studiuje a ma 31 lat:P tyle ze skonczyla juz 2 studia , 2 mgr i robi doktorat:) wiec mozna studiowac cale zycie. Osobiscie studuje z osoba juz mezatka ,ktora ma 2 prawie doroslych dzieci,lol.. kiedy byla mloda nie mila okazji, teraz ma wiec czemu nie.
dziwne to Twoje pytanie
Na wloskich uczelniach (przynajmniej tych publicznych) nie istnieje jakas odgorna granica wieku po przekroczeniu ktorej niby to juz nie mozna studiowac. Ja zaczelam studia we Wloszech w wieku 26 lat. ide programem skroconym (tzw rito abbrevviato) bo studiowalam juz w Polsce i czesc z tych przedmiotow mi zaliczono. Nie czuje sie gorzej przez to ze jestem troche starsza w stosunku do innych studentow tym bardziej ze sa tez tacy co tez sa nieco starsi np dlatego bo sie przeniesli z innego kierunku czy wydzialu. Jesli w tym roku pozdaje wszystkie egzaminy jak sobie przewidzialam to byc moze za rok zaczne juz myslec o pisaniu tesi di laurea (robie laurea triennale).
>ja mam kolezanke, ktora jeszcze studiuje a ma 31 lat:P tyle ze
>skonczyla juz 2 studia , 2 mgr i robi doktorat:)