Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! Od października planuję rozpocząc studia na kierunku italianistyka w Wyzszej Szkole Studiów Międzynarodowych w Łodzi. Z tego co wiem jest to jedyna italianistyka zaoczna w Polsce. Bardzo proszę o opinie i uwagi na temat uczelni wszystkich obecnych lub bylych studentów italianistyki. Czy polecacie studia na tej uczelni? Jaka jest organizacja i poziom nauczania na zaocznej filologii włoskiej? Pozdrawiam.
Witam, własnie zapoznałam się z ofertą uczelni w Łodzi i zastanawiam się czy masz już może jakieś wiadomości na ten temat :) Jakby co to czekam na info :) Pozdrawiam
Ciesze się że interesujecie się filologią włoską w WSSM w łodzi.Rozumiem że będę miał nowych znajomych.Studiuję na 3 roku studiów zaocznych.
dzisiaj z perpektywy trzech lat uwazam,ze dokonalam dobrego wyboru_-na poczatku studiow byly pewne problemy organizacyjne,ale uczelnia szybko je usunela.Teraz mamy bardzo dobra kadre np. pan prof. Bronowski,pani dr Licznar,mgr Boni/Wloch/

na wssm jest bardzo fajna atmosfera.Co do trybu studiow,to studia zaoczne sa w piatek,sobote i niedziele.Powiem tez,ze dodatkowo mozna zaliczyc przedmioty np. z zakresu turystyki.Jest tez pelny zestaw przedmiotow z zakresu pedagogiki.Wiec pozdrawiam wszystkich kandydatow na italianistyke .
held mam wielką prośbę do ciebie jeśli możesz mi przesłać informacje na adres:
[email] Z Góry Dziękuje
Prosimy o jeszcze więcej informacji na ten temat! ;)
Ja tez bylabym zainteresowana italianistyka zaoczna, ale mam pytanie jak wyglada nauka drugiego jezyka tzn ile jest go godzin tygodniowo? I jaki jest poziom obydwu jezykow?
Fajnie,że jest więcej osób zainteresowanych italianistyką zaoczną :-) nię jestem sama :-)
Mam jeszcze jedno pytanie do studentów WSSM: czy są przewidziane jakieś dni otwarte na uczelni, gdzie można zdobyc jakis folder z informacjami na temat studiów?