Erasmus w Neapolu

Temat przeniesiony do archwium.
cześć :) w październiku jadę na Erasmusa do Neapolu... czy ktoś wie jak tam jest? czy trudno tam znaleźć mieszaknie? wszystkie informacje się przydadzą! z góry dzięki! ;D
czesc:)
ja tez w pazdzierniku jade a napoli:)z tego co mowila mi znajoma to roznie bywa z szukaniem mieszkania i ceny tez sa dosc zroznicowane. ja wyslalem swoje zgloszenie do tego calego erasmuspoint i mam nadzieje ze oni cos pomoga:) na ile jedziesz i na jaki wydzial? a jak z Twoja znajomoscia wloskiego?pozdrawiam
ja właśnie też zamierzam do nich napisać, żeby czegoś poszukali, ze mną jadą jeszcze dwie dziewczyny z mojego kierunku, więc pewnie będziemy do nich pisać żeby szukali dla 3 osób... a ty będziesz sam mieszakć? ja jadę na 4 miesiące, zajęcia podobno zaczynają się 1 listopada ale dostałam zaproszenie na spotkanie Erasmusa na 30 września... też dostałeś takie coś? kiedy dokładnie zamierzasz jechać? studiuję filologię romańską więc jadę na Faculty of Lettere e Filosofia...a ty? na którym jesteś roku? ja jestem dopiero pop pierwszym... a moja znajomość włoskiego... cudów nie ma ale rozumiem co do mnie mówią i w miarę się dogaduję... przez lipiec byłyśmy na kursie w Perugii i nawet nie było tak źle ale napewno łatwo nie będzie... a jak jest z Tobą? ;P pozdrawiam