przykładowe tematy pracy licencjackiej

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich!
bardzo prosze o pomoc w wybraniu tematu pracy lic. z italianistyki- jestem na specjalizacji nauczycielskiej ale temat moze byc jakikolwiek- tyle, że totalnie nie wiem jakie wogóle istnieją :( przed wakacjami nie dostaliśmy listy z tematami ani nic takiego a chciałabym zaczac juz zbierac materiały.
Będe bardzo wdzieczna za każdą pomoc.
Pozdrawiam !:)
Ciao, też w tym roku piszę pracę, ale nie z metodyki, ale litaratury :)
Bardzo dużo osób bierze temat Gier i zabaw w nauczaniu wczesnoszkolnym czy przedszkolnym, ale ten temat już jest przewałkowany na tysiące stron, więc nie wydaje mi się, że można coś nowego z tego napisać a pamiętaj, że praca nie może być podobna jedna do drugiej bo łatwo o plagiat nawet niezamierzony... Ale jakbym wybrała seminarium z metodyki to przyjrzałabym się dosyć nowej metodzie immersji językowej (metoda zanurzenia) - to jest taka metoda która chce by nauka języka drugiego była najbardziej zbliżona do nauki języka ojczystego - przez otoczenie, zanurzenie ucznia w języku obcym tak jak małe dziecko jest od pierwszych chwil zanurzone w języku ojczystym poprzez swoje środowisko. Są też programy językowe, które bazują na tej metodzie (m.in. Rosetta Stone). Poszukaj na google, są przedszkola, które stosują tę metodę (jest najefektywniejsza w tym przedziale wiekowym). Możesz też poszukać innej metody nauczania która cię interesuje i zrobić w jej duchu zajęcia z twoją grupą z praktyk bo wydaje mi się, że praca z metodyki musi być jednak poprzedzona jakimiś badaniami czy obserwacjami na uczniach.
dzięki, mimo że mam tą specjalizacje to nie muszę pisać koniecznie w tym temacie, też może być historia, literatura, językoznawstwo czy cokolwiek innego. Ta metoda, - zanurzenia- bardzo mnie zaciekawiła, napewno poszperam o niej :)
czy ktoś ma może inne pomysły na temat pracy?