praca dla lekarzy

Temat przeniesiony do archwium.
witam wszystkich goraco. Jestem mlodym lekarzem (a wlasciwie lekarka) i chcialabym wyjechac do pracy do Wloch. Wiem ze jest mnostwo ofert pracy dla pielegniarek, ale dla lekarzy jeszce sie nie spotkalam. Czy ktos moze mi pomoc w tym temacie. Bede bardzo wdzieczna za kazde info. prosze pisac na maila
[email]
Pozdrowienia
Wydaje mi sie , ze lekarzy we wloszech nie brakuje. Moj znajomy jest lekarzem i z tego co slyszalm o sytuacji to o prace wcale nie jest latwo. Wstrzymuja zatrudnienie ze wzgledow oszczednosciowych. Chyba ich sluzba zdrowia przynajmniej ta publiczna przezywa kryzys...Ale moze w innych rejonach jest troche lepiej.
z tego co wiem nie ma zapotrzebowania na lekarzy i nie ma ofert pracy dla lekarzy z polski przykro mi musisz zmienic kierunek wyjazdu
To prawda co zostało napisane.We Włoszech jest zapotrzebowanie tylko na pielęgniarki i techników radiologów,opiekunki.Nie potrzebni tam są ani lekarze(chyba,że sami coś sobie znajdą ale to raczej nie do zrealizowania)wszelkich specjalności,ani położne,ani dentyści czy protetycy(również technicy).To jest chyba jedyny kraj który przedkłada zatrudnienie(i poszanowanie)średniego personelu nad wyższy.Poza tym największe szanse na zatrudnienie poza pielęgniarkami mają jeszcze:pracownicy budownictwa i w rolnictwie,kierowcy busów,barmani,kelnerzy,instruktorzy aerobiku.
Myślę, Kasiu, że skoro postanowiłaś szukać pracy we Włoszech, trzeba ten temat drążyć do końca i nie ma, co słuchać bajek o zmianie kierunku. Jak ktoś ma chęci i szuka, zawsze znajdzie... Jestem lekarzem i też planuje wyjechać... I tak się składa, że jedynym krajem, który mi pasuje jest Italia.