Kto mieszka w Rzymie ???

Temat przeniesiony do archwium.
Pilnie poszukuje osob mieszkajacych w Rzymie, ktore pomoglyby mi w znalezieniu stancji, czy mieszkania!!!Bardzo mi na tym zalezy, gdyz od tego jest uzalezniony moj wyjazd na staż!!! Mam nadzieje, ze znajede ludzi dobrej woli i dobrego serca bedacych w stanie mi pomoc ... !!!
Z gory dziekuje za zainteresowanie ....
no moge cos znalesc , ale napisz czy jestes On , czy Ona , ile masz lat , bo o to sie pytaja ci co wynajmuja. Znajsc napewno Ci cos znajde, do jakiej ceny za miesiac reflektujesz?
Jestem 20-sto letnia studentka z Gdyni. Cena jaka jestem w stanie placic to tak do 450 ero na miesiac (jest to oczywiscie max i fajnie byloby miec cos tanszego). Pozatym co wazne moj pracodawca zalozy za mnie pierwsza przedplate (bo to chyba czeste, ze chca jakies potwierdzenia, czy wlasnie kaucje). No i gdyby bylo mozliwe to raczej w okolicy via Flamminia (tzn bardziej w ta strone) ... bede BARDZO, BARDZO wdzieczna, bo BARDZO mi na tym zalezy ... jezeli potrzebna sa jakies bardziej szczegolowe informacje, to prosze pisac na emila: [email]
Z gory bardzo dziekuje
Informacja: zauwazylam, ze zazwycza wynajmujacy mieszkania zadaja rownowartosci 2 czynszow (miesiecznych) w tzw. depozyt, tzn. oddadza Ci te pieniadze w momencie, gdy opuscic mieszkanie. Oczywiescie, jesli czegos nie zdemolujesz, bo wtedy pokryja straty wlasnie z tego "depozytu".:)

Pozdrawiam,
Dee
spoko , od jutra szukam
450...troche duzo ;) , do 250 cos Ci znajde w okolicy Flaminia
wow .... :) (az nie wiem co napisac)
zawsze zazdroscilem narodowi Zydowskiemu ze sobie umieja pomagac nawzajem na swiecie...a my polacy mamy glupia mentalnosc wykozystywania sie nawzajem po za granicami Ojczyzny...nie toleruje takiego czegos , i dzialam odwrotnie , na tyle co moge pomagam Polakom za granica , tak aby trzymac sie razem . Jutro wiczorkiem odpisze Ci juz cos konkretnego.