Potrzebuje POMOCY bądź rady. dziekuje z góry

Temat przeniesiony do archwium.
Witam. Jestem studentem 2 roku administracji ktory chce wyjechać w czerwcu do Włoch do pracy na okres bliżej nieokreślony czyli biore dziekanke a jeśli mi sie spodoba i wszystko bedzie dobrze to bede siedział tam jak najdłużej ale to nie o tym miałem pisać:) Wiec moj Włoski jest na bardzo prymitywnym poziomie bo zaczynam sie dopiero uczyc ale mam jeszcze 2 miesiace i mam nadzieje ze przy wlozeniu troszeczke pracy bedzie coraz lepiej Anglika umiem w stopniu komunikatywnym natomiast Niemiecki hmm tak sobie raz jest lepiej a raz gorzej z dogadaniem sie ale jakos zawsze sie dogaduje. Mam dziewczyne (moją ukochana) ktora przebywa we włoszech od 3 miesięcy i chce tam do niej pojechać i chcemy znaleść prace dla mnie (obojętnie jaką). Chcemy zarobić troszeczke pieniędzy na dobry start w życiu. Ona jest tam fizjoterapełtką ale to tez tak troszeczke odbiegłem od tego o co chciałem zapytać. Pt. Czy cieżko jest znaleść prace w północnych włoszech chlopakowi? pytam bo chcialbym sie troszeczke przygotować i nastawić na to co mnie czeka. bardzo prosze o rady co mam zrobić zeby było dobrze jak i gdzie szykać pracy czy są jakieś kooperacje co zajmują sie poszukiwaniem pracy dla takich osób jak ja??
Z góry dziekuje za to że przeczytaliście te wypociny, a jak jeszcze napisaliście co o tym myślicie to bardzo ślicznie dziekuje i pozdrawiam!! Arek
Witaj.