SZUKAM POLAKOW-PARMA, MODENA,OKOLICE

Temat przeniesiony do archwium.
SZUKAM POLAKOW KTORZY MIESZKAJA W TYCH REGIONACH, CHODZI MI O PARME I OKOLICE. ODEZWIJCIE SIE.
Ja mieszkam w Modenie.Pozdrawiam.
czy orientujesz sie jak jest z praca dla kobiet w Modenie
a czy w samej parmie sa polacy? czy kursuja pociagi z modemy do parmy?
Rena11 !A o jaka prace Ci chodzi ?
ja mieszkam w modenie z moim chlopakiem i pracuje w bologni. mam 25 lat, skonczylam psychologie i pedagogike. i tez szukam polskich przyjaciol. napisz na maila, jak chcesz, [email]
agatka25 czesc !A gdzie mieszkasz w Modenie ?I jak dlugo ?Pozdrawiam.
Jestem pielęgniarka moze być do opieki nad osoba starsza lub dzieckiem , pomoc domowa cccccccchodzi mi czy bardzo trudno poszukac prace
miało byc chodzi przepraszam
Moge Ci tylko powiedziec, ze tu w Modenie jest duzo Polek,ktore pracuja jako opiekunki.Bardzo duze skupisko Polakow jest w Sassuolo.
a z wynajeciem mieszkani nie ma problemów i czy są bardzo drogie
Skoro jesteś pielęgniarka,masz aktualne prawo wykonywania zawodu to idź do polskich izb pielęgniarskich oni ci wytłumacza jakie potrzebne sa ci dokumenty.A we Włoszech musisz nostryfikować dyplom we włoskim Min.Zdrowia a później zdać egzamin z jezyka i przepisów we włoskich izbach pielęgniarskich.W wyszukiwarce znajdziejsz wiele tematów o i dla pielęgniarek.Ja jestem od RTG więc nie znam sie zbytnio na pielęgniarstwie
hej ja mieszkam w Parmie pozdrowienia
ja rowniez mieszkam w parmie - napisz cos wiecej @ [email]
ja mieszkam w castelfranco emilia (MO)
ja tez jestem z parmy...magda.zaraz sie uzbiera niezla grupa
ci wyzej to juz chyba jednak tu nie mieszkaja....dopiero teraz spojrzalam na date, ja jeszcze jestem ..ciao
Hej. Widzę, że masz dość aktualny wpis na tej stronie. Ja tu jestem od 4-tygodni (w Castelfranco) i myślę zostać dłużej. Może jakaś znajomość? Włoskiego nie znam ale mam nadzieję, że szybko nadrobię. Pozdrawiam.