Dziewczyna grzecznie sie zapytała a ja grzecznie ją ściągnąłem z obłoków na ziemie ;)
Mój post nie był prowokacją tylko gołą prawdą i działaniem przeciw stereotypom.
Jeśli forumowiczka zapytałaby się tylko o "Włoski Styl" - nie ruszyłbym palcem na klawiaturze - nie znam się na modzie a co do "italian design" wg. mnie jest mierny-może się nie znam
Lecz "włoski styl życia" to mit, który jest w dużym stopniu propagowany i powielany także przez polskie media - tyczy się to nie tylko Włoch.
Wszystko co na zachód czy na południe (w tym wypadku)jest cool - wystarczy posłuchać polskie "TG" jak akcentowane (wymowa) są informacje z innych krajów...
Przez kilka godzin jakoś nikt nie umiał odpowiedzieć na ten temat - może właśnie dlatego, że "włoski styl życia" tak naprawdę nie istnieje - chyba, że tylko w telewizji włoskiej gdzie kilka razy dziennie można usłyszeć jak się "mangia bene" czy powtarzające się pytania dziennikarek pytających "gwiazdkiTV" zagraniczne (veline i pochodne) co myślą o "ragazzi italiani" - w 80% wymijające odpowiedzi...
Mnie poprostu trafia jak czytam wypowiedzi dziewczyn (nie ten temat) dla których głównyn priorytetem życiowym jest mieć wreszcie swoje "amore" w "cudownej" Italii i też móc powiedzieć "mio ITALIANO".
Przyjeżdżają niektóre do Włoch z tym priorytetem - następnie się wszyscy rozpisują czy polki sa łatwe czy nie.
Dlaczego nikt nie zada sobie pytania dlaczego tak się niektóre dziewczyny zachowują.
Wg. mnie jednym z powodów jest niska samoocena jako "Polki" z "zaściankowej Polski" która przyjeżdża do "Italii" pełnej "ITALIANÓW" z "południowym temperamentem".
Dużo osób reaguje jak się źle piszę o Włochach - stereotypy
Ja będe reagował jak się będzie dobrze pisało - też stereotypy
Powyższe uwagi w żadnym wypadku nie dotyczą autorki tematu czy wszystkich forumowiczek "włoski.ang"
Co do rozwinięcia tematu - z chęcią zobaczę przykłady tzw. "włoskiego stylu życia"