Jak zyje sie we Wloszech?

Temat przeniesiony do archwium.
Czesc
chcialam sie dowiedziec jak zyje sie we Wloszech?. Czy ktos moglby polecic jakis region, gdzie jest praca, dobre warunki zycia itp. Na jakiej wysokosci ksztaltuja sie oplaty wynajecia normalnego mieszkania dla czteroosobowej rodziny no i oczywiscie jak jest z zarobkami.
skorzystaj z wyszukiwarki ,znajdziesz wiele informacji na ten temat .
dziekuje
ta informacja wiele wyjasnia.
takich tematów jest od groma ,wystarczy wpisać słowo kluczowe to takie trudne ?
myslalam, ze odpowie ktos, kto bedzie mogl cos sensownego powiedziec mi na moje pytania. Nikt nie kazal tobie odpowiadac.
zależy jaki masz zawód, i w jakim regionie mieszkasz.
Jestem z zawodu ekonomista. Chcialabym jednak dowiedziec sie o prace dla mezczyzny w budowlance albo gastronomii. Mieszkamy w Niemczech, ale czasami zastanawiamy sie nad przeprowadzka. Dlatego chcialabym dowiedziec sie, jak ksztaltuja sie te wszystkie sprawy. Czy w ogole warto nad tym sie zastanawiac.
Ceny mieszkań na północy są w granicach 4[tel]euro +media 50-70m oczywiście Rzym, Milano nawet więcej,na południu jest taniej ale też zarobki są niższe, średnie zarobki na północy 1400euro netto-w strukturach państwowych, w prywatnych 1100euro, w budowlance nie wiem.
dziekuje ci bardzo za te informacje. Ceny sa takie same jak tutaj. Mieszkasz we Wloszech? Podoba ci sie?
Tak, mieszkam tutaj od 6 lat,jestem zadowolona, podoba mi się, dobrze się tutaj czuję, parę lat temu byłam 3 miesiące w Austri ale tam był inny "klimat",tutaj czuję się jak "w domu"
Monika proszisz o odpowiedzi ,a jak ktoś odpowiada [ już pomijając fakt co mówi ] odzywasz się w taki sposób ,Luna chciałą zasugerować ,że dzięki wyszukiwarce znajdziesz potrzebne Ci informacje , a Ty naskakujesz na nią ...
kultury trochę ..
SARA-MARIE podpisuje się pod Twoja wypowiedzią dziewczyna nie ma kultury .Pozdrawiam
to zalezy ,gdzie trafisz..