pokój w Rzymie na wakacje

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 42
poprzednia |
Mam wielką prośbę - czy ktoś mieszkający w Rzymie ma może do wynajęcia pokoik na sierpień i wrzesień? Może to być również miejsce w pokoju dwuosobowym.Przez dwa miesiące będę pracować w hotelu, czas wolny zajmie mi latanie po mieście, więc w mieszkaniu będę głównie spać. Może komuś z Was przydałby się mały zastrzyk gotówki na lato ;-) jestem sympatyczną studentką farmacji ze Szczecina, mogę oczywiście napisać więcej o sobie, jeśli będzie trzeba. Pozdrowienia
Hej,
Ja mieszkam w Rzymie, jednak akurat w tym okresie zmieniam mieszkanko. W razie czego, gdybys potrzebowała pomocy to pisz: [email] [gg]
Tez byłem ze Szczecina, nawet studiuje tam w indywidualnym trybie, stad smiało :).

Pozdrawiam
Grzesiek
czesc, daj mi Twoj email lub napisz do mnie na [email] moze bede miala propozycje dla Ciebie. w jakiej dzielnicy szukasz tego pokoju?
pozdrawiam
czy ktoś mieszkający w Rzmie ma pokój dwuosobowy do wynajęcia od końca lipca do końca sierpnia?
Ja wyjezdzam na wakacje pod koniec lipca, wiec zwolnie swoj pokoj... Na pewno bylby wolny przez caly sierpien. Co do wrzesnia, nie wiem, ale z pewnoscia do 15 wrzesnia bylby wolny.

Mam takie pytanie: a hotel nie jest w stanie zalatwic Ci zakwaterowania?
Do 15 wrzesnia na pewno. Niewykluczone, ze dluzej,nawet do konca wrzesnia. Po prostu jeszcze nie ustalilam daty powrotu z wakacji. :)
wyjezdzam z siostrą na kurs na miesiąc od końca lipca do końca sierpnia:)spaggia italiana, ale rozumiem, ze to jest 1-osobowy, tak?
To jest pokoj 1-osobowy. Druga osoba zmiescilaby sie na materacu na podlodze. :)
a orientujecie się jak jest z cenami za pokój dwuosobowy?
250-400 euro ,zalezy od dzielnicy
250-400 euro za pokoj 2-osobowy? Ja bym powiedziala ze ceny oscyluja w okolicach 500 euro. Pokoju 2-osob. za 250 euro na pewno sie nie znajdzie.
spiaggia ,jak najbardziej sie znajdzie za 250 :) , 500 euro to za jednoosobowy !