Błagam, pomóżcie!

Temat przeniesiony do archwium.
Czesc, jestem Paulina i za miesiac koncze 17 lat :) Obecnie jestem uczennica klasy 1 technikum. Moja mama od 10 lat jest we Włoszech i jest teraz taka sytuacja, ze musze wyjechac i również tam zamieszkać. Poradzcie mi co ze szkołą/pracą? Dodam, ze nie znam Włoskiego, tylko pare podstawowych słów czy zdań. Co o tym sądzicie? jakies rady? Zamierzam zamieszkać w Palermo. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi :*
dziewczyno, pomyślałaś zanim napisałaś czy to jakaś podpucha ten post??? To o co pytasz załatwia matka a nie obcy ludzie na forum !!!
Spokojnie, chciałam tylko dowiedziec sie co Wy o tym myslicie. Nie karze wam szukac mi pracy czy szkoły ;/ poprostu boje sie, ze nie dam sobie rady bez matury. :( Jeżeli macie na mnie naskakiwać to proszę, lepiej nie odpowiadajcie na moje pytanie.
Może źle to okresliłam. Chodzi mi o to czy są jakies szkoły dla obcokrajowcow? czy dostane prace bez ukończenia tu szkoły? Jezeli chodzi o moją mame to też sama dokładnie nie wie jak to będzie, dlatego myslałam, że ktos cos podpowie :)
boisz się żę bez matury nie dasz rady???? przecież podobno do matki jedziesz? Dlaczego obcy ludzie mają się wypowiadać co o tym myślą skoro nie znają ani Ciebie ani Twojej sytuacji !! I jeszcze tego by brakowało abyś komukolwiek , cokolwiek kazała.
A "każe" pisze się przez z z kropką.
Dobra, nie ważne, widze, ze pomyliłam się. Myslalam, ze cos podpowiedzie a Ty tylko jęczysz;/ Czytając Twoje inne komentarze to widze, ze niezla z Ciebie ........ ;x
Miłego dnia życzę:)
Błagam, pomóżcie to można pisać gdy jest się w jakimś śmiertelnym n iebezpieczeństwie !


matka jak jest 10 lat w Italii i chce Cię ściągać do siebie to sama powinna się wcześniej dowiedzieć co, gdzie i jak ! w końcu nie wyjechała wczoraj.
gorzej niż dziecko z zerówki, jeżeli nie masz ochoty mi pomóc, to po co wogóle piszesz? Idz do męza, dziecka swojego, czy swoich rodzicow i im okazuj swoje nieopanowane emocje ;/