zwrot podatku...

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie, poszukuję osoby z okolic Warszawy lub Łodzi, która potrafi wypełnić włoską deklarację podatkową. Należy mi się zwrot podatku, ale niestety sama poruszam się w tym temacie jak dziecko we mgle... Nie znalazłam żadnej sensownej firmy zajmującej się zwrotem podatku, więc zwracam się do Was Drodzy Forumowicze z prośbą o pomoc w tym temacie. Czy ktoś z Was potrafi to zrobić lub ma namiary na jakąś księgową?
...nie jestem na 100% pewna jak to funkcjonuje, jezeli ubiegasz sie o zwrot w PL. ...ale we Wloszech to jest 730. A kiedy pracowalas? Za rok 2010 juz minal termin na 730.
pieniądze wpłynęły na moje konto w lutym 2010. Termin - jeśli będę składać drogą elektroniczną - jest chyba do końca października. Ale o zwrot chyba mogłabym się też ubiegać później (do dwóch lat chyba jest), ale to pytanie do bardziej obytych z prawem podatkowym. Niby co nieco czytałam o tym jakie formularze należy wypełnić, ale kompletnie nie znam się na włoskim prawie i gubię się w tych tabelkach, więc wolałabym to komuś zlecić. Nawet nie wiem czy w przypadku contratto di collaborazione a progetto to jest CUD czy 730?
Termin składania deklaracji podatkowych na formularzu UNICO minął 30 września (droga elektroniczna, przy użyciu programu komputerowego dostępnego na stronie Agenzia delle Entrate), ale możliwe jest przedstawienie go z opoznieniem do 90 dni, płacąc grzywnę w wysokości 25 euro. Nie możesz już złożyć deklaracji przy pomocy modelu 730, natomiast weź pod uwagę, ze jeśli zdecydujesz się na złożenie UNICO, na ewentualny zwrot nadpłaconego podatku będziesz czekać kilka lat, czasem nawet 8-10. Jesteś pewna, ze powinnaś otrzymać jakiś zwrot (masz jakieś odliczenia od podatku, ulgi itp.?)?
Tylko i wylacznie UNICO wchodzi w rachube w Twojej sytuacji i ...moze nie koniecznie 8-10 lat, bo zdarza sie chyba i 3 lata ...ale raczej nie mniej...