praktyki we Włoszech?

Temat przeniesiony do archwium.
Pytanie głównie do osób mieszkających we Włoszech lub/i orientujących się w temacie pracy:

Ostatnio zaczęłam myśleć nad możliwością wyjazdu na Erasmusa do Włoch, ale jeszcze nie wiem, czy na studia czy na praktyki, chyba bardziej odpowiadałyby mi praktyki. Studiuję na kierunku o szumnej nazwie "Turystyka krajów biblijnych". Jak myślicie, czy miałabym szanse znaleźć praktyki w jakiejś włoskiej formie turystycznej? Inaczej rzecz ujmując, czy byłaby szansa na znalezienie jakiejś firmy która za darmo (gdyby było za pół-darmo bardzo bym się ucieszyła) zatrudniła na 3 mies. studentkę z dalekiego kraju do noszenia segregatorów ew. parzenia kawy? Czy też z góry mogę skreślić taką możliwość?
edytowany przez Silva90: 03 sty 2012
'Zatrudniamy' u mnie w firmie troche stazystow na okres letni ...i nie tylko. Za 500 euro na reke plus buoni pasto.
...do konca turystyczna firma to nie jest ...i nie wiem w sumie czy mialabys szanse ...ale dziewczyna, ktora sie zajmuje stazystami siedzi na przeciwko mojego biurka. Teraz jest na urlopie.

A znasz jakies inne jezyki oprocz wloskiego?

...ale to nie do konca firma turystyczna... Moze lepiej poszukac w czyms bardziej turystycznym...
edytowany przez marysia2: 04 sty 2012
marysia2, a teraz szukacie kogoś? mogłabyś powiedzieć coś więcej o tej firmie? jeśli to nie byłby dla Ciebie kłopot wyślę Ci moje cv. pzdr
...zatrudniamy caly rok, co miesiac kilka nowych osob, ale wieksze zatrudnienia to te sezonowe (marzec/kwiecien do wrzesien/pazdziernik) to okolo 150 osob. Napisz mi co Cie interesuje na Pw, to ci odpowiem jak to wyglada. ...ja pracuje w HR ...ale nie wybieram pracownikow, wiec moge sie przydac tylko do przekazania informacji ...i ewentualnie robieniu dobrej opinii Polakom ;-)
edytowany przez marysia2: 04 sty 2012
Dzięki za informacje :)

Czyli jednak generalnie znalezienie praktyk na lato we Włoszech jest możliwe? Super :)