ZWIĄZEK NIE ZWIĄZEK

Temat przeniesiony do archwium.
nie chciałbym zabierać wam czasu,ale pomyślałm,ze moze ktoś trzeźwo może spojrzeć na mój "problem" i ocenić, podpowiedzieć.
Mój kontakt z włochami, zainteresowaniem włoską kulturą do niedawna był żaden.Nigdy nie uczyłam się języka, nigdy tam nie byłam, nic nic nic.
Mieszkam w warszawie, studiuję prawo,dorabiam studencko w kancelearii i raczej jest taką ksenfobką zakochaną w kraju.Aż poznałam go, kolega mojej włoskiej współlokatorki,erasmus, wiedziałam,że flircairz,czaruś, kobieciarz.Wyszliśmy na piwo i tak się jakoś sprawa potoczyła mocno alkoholowo,ze stało się co sie stało(nigdy wcześniej nic takiego mi się nie przytrafiło, wiem co sobie pewnie teraz o mnie myślicie).I ja nie chciłam go więcej widzieć jakoś ze wstydu a on nalegał dzwonił,stał pod klatka i w ogóle(pewnie to też włoskie, nie wiem...)Aż uległam.I zaczęliśmy sie spotykać,a że poznaliśy się w czasei sesyjnym, to wspólnie sie uczyliśy, gotowaliśmy, spiśy,razem,razem,razem.Ale ja uważałm,zę to tylko na krótko, bo on zaraz wraca do mediolanu, a ja po zerówkach jadę na wyspy, jak zwykle zebrać funciaków i odpocząć od wawy.A on,że kocha,że przyjedzie i przyjechał i pracowaliśy raze mw wakacje i było super.Potem ja go odwiedziłam w Mediolanie,poznałam rodzinę.I dlej to już latanie i skye i takie tam.