co słuchać?

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 63
poprzednia |
Ostatnio jestem zafascynowana muzyką poważną. Mamy w domu parę kaset z nagraniami...kiedyś, jak w radiu nadawali opery, dziadek nagrywał...
Co polecacie, co Was zauroczyło...ja, wstyd się przyznać, nawet nie wiem co szukać w internecie... już wiem, że niektóre arie 'zapadają' w duszę...Które?
:)
Aida Giuseppe Verdi'iego? Nie znam sie na operze ale tutaj podoba mi sie pare kawalkow.
...jest taka aria..śpiewa kobieta....w tle jest Fujiyama.. kwitnące wiśnie
...nie wiem co to jest.. piękna!
Ja lubię słuchać oper Jacopo Periego, Claudio Monteverdiego, Giuseppe Verdiego
..o! już wiem : Giacomo Puccini, Madame Butterfly, Aria Butterfly akt II
..co z tą muzyką?... tak tu cicho,nikt nic nie gra?..
ja ostanio, to jak moja dusza chce zatęsknić, a oczy popłakać to słucham: Niemena "Włóczęga", "Na stepach za dzikim Bajkałem" (По диким степям Забайкалья),kiedyś w Rynku dwaj mężczyźni,jeden grał na harmonii, drugi na saksofonie i ten na chwilę odkładał saksofon i śpiewał..., słuchałam jak zaczarowana...
..jak chcę nabrać nadziei i wiary to słucham: też Niemena, "Dziwny jest ten świat", albo Lambardu "Przeżyj to sam"..
..jak chcę 'odlecieć', to Jan Kanty Pawluśkiewicz "Nieszpory Ludźmierskie"..
... a jak chcę się rozweselić, to zespół góralski śpiewający dla JPII, "A my wom zycymy" ...pewnie za jakiś czas będę słuchać i zachwycać się czymś innym...może podpowiecie, co to będzie?
pozdrawiam :)
Ja polecam RAMMSTEIN tez mozna posluchac dla pobudzenia krwi
..dzięki.. już szukam... a dzisiaj kupiłam sobie bukiecik tulipanów..są piękne, pasę teraz oczy.. Italo, widziałeś, że ktoś Cię szuka, ktoś pisze dla Ciebie wiersze.. to ja cofam to co kiedyś napisałam o Tobie :)))
baci :)
Nie cofaj niczego bo jestem naprawde troche pomigany :))
Lubie muzyke gòralskom,mieszkam blisko gòr
..to wiesz jak słychać tę muzykę i to ich śpiewanie w górach..można się zachwycić....nirwana..